Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, αναφερόμενος εκτενώς στη διαδικασία που θα ακολουθείται για την είσοδο των πολιτών στα γήπεδα, μίλησε στο Mega για τη βοήθεια που θα προσφέρει στους πολίτες η ψηφιοποίηση του κράτους και η εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης.
Ο κ Παπαστεργίου μιλώντας για τα μέτρα κατά της οπαδικής βίας εξήγησε πώς η λύση έρχεται από την τεχνολογία και αναφέρθηκε ενδελεχώς στη διαδικασία που θα ακολουθείται για την είσοδο των πολιτών στα γήπεδα.
Η διαδικασία εισόδου στα γήπεδα
«Θα πηγαίνουμε στα γήπεδα με το κινητό μας. Η αστυνομία δεν μπορεί και δεν πρέπει να έχει 300-400 ανθρώπους σε κάθε γήπεδο κάθε Κυριακή για να ελέγχουν τα εισιτήρια για ταυτοποίηση.
Θα εκδίδουμε το εισιτήριό μας κανονικά, από οποιαδήποτε σελίδα και στη συνέχεια θα κατευθυνόμαστε στο εθνικό μητρώο επικοινωνιών ΕΜΕπ. Εκεί το κράτος ήδη έχει τα κινητά τηλέφωνα των πολιτών μέσω του taxisnet και το εισιτήριο μας θα κλειδώνει στο κινητό τηλέφωνο που θα έχουμε δώσει.
Για να μπούμε μέσα στο γήπεδο θα πρέπει να πλησιάσουμε το κινητό μας τηλέφωνο στο μεταλλικό τουρνικέ. Έτσι, δεν θα μπορεί να μπει κάποιος λαθραία μέσα, γιατί θα πρέπει εμείς να του δώσουμε εν γνώσει μας το κινητό μας τηλέφωνο και μετά εμείς δεν θα μπορούμε να μπούμε μέσα».
«Σήμερα το μεσημέρι έχουμε συνάντηση με τον αναπληρωτή υπουργό Αθλητισμού και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη προκειμένου να δούμε και να συζητήσουμε με τις ΠΑΕ, τα μέτρα τα οποία έχουμε αποφασίσει και τον τρόπο και χρόνο υλοποίησης που είναι επίσης κάτι πάρα πολύ σημαντικό», συμπλήρωσε.
«Κάνουμε τη ζωή των πολιτών πιο εύκολη»
Ο κ. Παπαστεργίου μίλησε και για τον προσωπικό βοηθό ( myAIgov.gr) και την εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης για την επίλυση ζητημάτων για τις κρατικές υπηρεσίες.
«Είναι η πρώτη φορά που βάζουμε νέες τεχνολογίες για να κάνουμε τη ζωή των πολιτών πιο εύκολη. Στην ουσία βάζουμε έναν βοηθό να ψάξει τις 1620 ψηφιακές υπηρεσίες, τις 3270 διαδικασίες του δημοσίου, και δίνουμε την δυνατότητα στον πολίτη, ακόμα και αν δεν ξέρει ακριβώς πού είναι αυτό που ψάχνει και τι είναι αυτό που ψάχνει, να το βρει απλώς γράφοντας την ερώτησή του στα ελληνικά», σημείωσε.
«Οι πιο συνήθεις ερωτήσεις έχουν να κάνουν με την επικαιρότητα, για ταυτότητες διαβατήρια και τώρα τελευταία για την ταυτότητα των ζώων συντροφιάς. Η αλήθεια είναι ότι οι Έλληνες είναι αρκετά ”περίεργοι” και ρωτούν και άλλα πράγματα, ακόμα και για επίλυση των προσωπικών τους. Ο οδηγός δεν γίνει απαντήσεις σε αυτά», συμπλήρωσε ο κ. Παπαστεργίου.
«Έχει ένα μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που έχει όλη τη βάση δεδομένων του gov.gr και την πλατφόρμα με όλες τις διαδικασίες του ελληνικού δημοσίου. Για τα τιμολόγια ρεύματος, μπορεί να απαντήσει ποιο να επιλέξεις, όχι την εταιρεία αλλά το καταναλωτικό προφίλ», ανέφερε επίσης.
«Μέσα στο 2024 θα δείτε από τον ψηφιακό βοηθό ότι θα μπορεί να κάνει πράγματα για μας», είπε τέλος ο ίδιος.
Ακολουθεί το βίντεο με τα όσα είπε ο κ Παπαστεργίου: