Με γοργά και επισταμένα βήματα η αναβάθμιση της παροχής υπηρεσιών από τον Μύλο των Ξωτικών. Η πρωτοβουλία του Δήμου Τρικκαίων σε συνεργασία με Επιμελητήριο και Εμπορικό Σύλλογο για τη δημιουργία της Ακαδημίας Επιχειρηματικότητας, συνεχίζεται με αυξανόμενα βήματα. Το διήμερο Σάββατο 12 και Κυριακή 13 Μαΐου 2018 πραγματοποιήθηκε – με συνεχώς αυξανόμενη συμμετοχή – ο δεύτερος κύκλος επιμόρφωσης τρικαλινών επιχειρηματιών.
Στις εγκαταστάσεις του ΚΑΕΛΕ του Εμπορικού Συλλόγου, ο κ. Γιώργος Μπαμπαλιάρης της Optimal HR (χορηγία της οποίας αποτελεί και η υλοποίηση της Ακαδημίας), ανέπτυξε στους συμμετέχοντες τις τεχνικές βελτίωσης των πωλήσεων τους. Βασικό μέλημα όμως, παραμένει η εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων - επισκεπτών με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο. Το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της χώρας πλέον υποδέχεται τους εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες με αναβαθμισμένες υπηρεσίες, καθώς οι επιχειρηματίες επιμορφώθηκαν για τις παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες:
• Πώληση χωρίς αποτελεσματική επικοινωνία με τον Φιλοξενούμενο μας δε γίνεται
• Τι εμποδίζει την αποτελεσματική επικοινωνία με τον Φιλοξενούμενο της πόλης
• Οι κατηγορίες της επικοινωνίας
• Επικοινωνιακές Δεξιότητες του πωλητή- εξυπηρετητή
• Παιξίματα ρόλων από τις εμπειρίες κατά τη διάρκεια λειτουργίας του Θεματικού Πάρκου.
Ο επόμενος κύκλος της Ακαδημίας έχει προγραμματιστεί για το διήμερο 2 και 3 Ιουνίου 2018. Αυτή τη φορά θα αναπτυχθεί η στρατηγική της δημιουργίας εμπειριών φιλοξενίας από τις τοπικές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του Μύλου των Ξωτικών.
Με δεδομένη την απόφαση του Δήμου Τρικκαίων, να προβάλλει διαφημιστικώς, όσους επιχειρηματίες αποκτήσουν το πιστοποιητικό επιμόρφωσης, τα Τρίκαλα πρωτοπορούν ξανά στον τομέα της φιλοξενίας και της επιχειρηματικότητας.