Ο διάλογος γύρω από την πανδημία έχει ανοίξει πολλές θεματικές. Μια σειρά νέων συνηθειών, νέας πραγματικότητας καθίσταται αντικείμενο συζητήσεων. Μεταξύ αυτών το πώς διαμορφώνονται οι καταναλωτικές συνήθειες ανά τον κόσμο. Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αποτελεί η αύξηση των online παραγγελιών. Οι άνθρωποι ξαφνικά βρέθηκαν με αρκετό διαθέσιμο χρόνο κι εφόσον το window shopping (που είναι κι ανέξοδο) δεν ήταν πια επιλογή, στράφηκαν στα ψώνια μέσω διαδικτύου. Η αύξηση των αγορών μέσω διαδικτύου με τη σειρά της επέφερε αύξηση 7%-8% στη βραχυπρόθεσμη ενοικίαση αυτοκινήτου. Όταν παράλληλα η εν λόγω υπηρεσία συνδυάζεται με ανταγωνιστικές τιμές και προσφορές, η αύξηση του τζίρου στον τομέα είναι μονόδρομος.
Ταυτόχρονα τα τελευταία χρόνια, πριν ακόμη την εκδήλωση της πανδημίας, ήδη είχε δημιουργηθεί από τον Έλληνα μια στροφή στις τάσεις ως προς την ιδιοκτησία αυτοκινήτου. Η εμφάνιση πολλών καινούριων αυτοκινήτων στους δρόμους δεν οφείλονταν μόνο στη σταδιακή οικονομική ανάρρωση της χώρας, αλλά και στην αυξημένη ζήτηση για ενοικίαση αυτοκινήτου. Γιατί όχι άλλωστε εφόσον απευθυνόμενος σε μια υπηρεσία έχει κάποιος τη δυνατότητα να επιλέξει μέσα από μια ευρεία γκάμα αυτοκινήτων το όχημα, που καλύπτει τις δικές του ανάγκες. Κίνηση μέσα στην πόλη; Σύντομη εξόρμηση στη φύση ή κάπου πιο μακριά; Επιθυμία για μια πολυτελή βόλτα; Τώρα έχει τη δυνατότητα να καλύψει όποια ανάγκη δημιουργηθεί.
Η ενοικίαση αυτοκινήτου στην Αθήνα σε πρώτο πλάνο
Αφενός το κόστος συντήρησης ενός αυτοκινήτου, αφετέρου οι πολλές ώρες στασιμότητας σε μποτιλιάρισμα στην Αθήνα, ίσως εν τέλει και η ελαφρώς πιο ευαισθητοποιημένη στάση σε θέματα προστασίας περιβάλλοντος, έστρεψαν τον οδηγό σε άλλες λύσεις. Προτιμά πλέον τη μετακίνηση με ποδήλατο, με τα πόδια όταν είναι εφικτό, με πατίνι ή τη χρήση των μέσων μεταφοράς. Όταν υπάρχει ανάγκη να παραστεί σε κάποια υποχρέωση και δεν υπάρχει διαθέσιμο αυτοκίνητο στο σπίτι, καταφεύγει στην αναζήτηση για ενοικίαση αυτοκινήτου Αθήνα.
Ιδίως αν αναλογιστούμε τη συνθήκη της πανδημίας, οπότε για μια ακόμη φορά ο κόσμος απέφυγε τα μέσα μεταφοράς, στράφηκε και πάλι στην ενοικίαση για να καλύψει τις ανάγκες του. Η τήρηση των πρωτοκόλλων απολύμανσης και καθαριότητας από τους επαγγελματίες του χώρου κατά την παραλαβή και την παράδοση «έλυσε τα χέρια» σε πολλούς, που κατέφυγαν στην ενοικίαση αυτοκινήτου Αθήνα δίνοντάς τους την αίσθηση της πολυπόθητης ασφάλειας. Στην περίπτωση μάλιστα που κάποιος καταφεύγει συχνά στην ενοικίαση αυτοκινήτου μπορεί να επωφεληθεί από τις ανταγωνιστικές προσφορές ή τα ειδικά πακέτα, που προσφέρουν οι επαγγελματίες του χώρου.
Επαρκή σημεία παραλαβής για την ενοικίαση αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη
Πριν κάποιος καταλήξει σε μια υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτου θα πρέπει να εξετάσει αν πληροί κάποια καίρια κριτήρια. Ένα παράδειγμα είναι να παρέχει επαρκή σημεία παράδοσης και παραλαβής ειδικά σε μεγάλα αστικά κέντρα, όπως η συμπρωτεύουσα. Η αναζήτηση για ενοικίαση αυτοκινήτου Θεσσαλονίκη με το έντονο κυκλοφοριακό ζήτημα, θα πρέπει οπωσδήποτε να παρέχει όχι μόνο πολλά αλλά και κεντρικά σημεία διευκολύνοντας με αυτόν τον τρόπο την παραλαβή του οχήματος.
Ένα άλλο ζωτικό κριτήριο, που λίγοι γνωρίζουν, είναι το εάν η υπηρεσία στην οποία απευθύνονται είναι μέλος του ΣΤΕΕΑΕ (Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων Ελλάδος). Ο λόγος είναι απλός. Στόχος του Συνδέσμου είναι ο κλάδος να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Ως εκ τούτου τα μέλη του Συλλόγου υπόκεινται σε έλεγχο, ώστε να εξακριβώνεται, ότι τηρούν τις δεσμεύσεις και τους όρους, όπως προβλέπονται από τον Κώδικα Δεοντολογίας. Ένας απλός τρόπος επιβεβαίωσης του αν η ενοικίαση αυτοκινήτου Θεσσαλονίκη, που αναζητά κάποιος, είναι μέλος του ΣΤΕΕΑΕ, είναι να ελέγξει το λογότυπο του Συνδέσμου στην ιστοσελίδα και στη γραφική ύλη της υπηρεσίας, που θα απευθυνθεί.
Προσθέτοντας σε όλα τα παραπάνω την άμεση εξυπηρέτηση με τη χρήση των online κρατήσεων, πραγματικά η ενοικίαση αυτοκινήτου μοιάζει ιδανική λύση για πολλούς λόγους.