Του Αναστάσιου Σπυρίδη
Υπάρχουν πολλά πράγματα στη σύγχρονη κοινωνία, που μπορούν να μας επηρεάσουν και να μεταφέρουν έναν εμφύλιο πόλεμο μέσα μας. Κάποια γίνονται «συνειδητά» (με την έννοια ότι αναγνωρίζουμε ότι συμβαίνουν) και κάποια άλλα ασυνείδητα, χωρίς να τα αντιλαμβανόμαστε. Από τις δύο αυτές περιπτώσεις, τα πιο ύπουλα και επικίνδυνα είναι τα τελευταία. Κι ο λόγος είναι ότι ο εμφύλιος που προκύπτει είναι αόρατος (αλλά καθοριστικός)!
Κάθε παιδί, επηρεάζεται από το άμεσο περιβάλλον του: οικογενειακό, κοινωνικό, εκπαιδευτικό… Όλα τα παιδιά στον κόσμο, από πολύ μικρά ακόμα, διδάσκονται μέσα από την όποια θρησκεία τους, ότι ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο και γενικότερα πως να σέβονται και να ενθυμούνται τον Δημιουργό της Ζωής.
Αλλά σε πιο μεγάλες τάξεις του σχολείου, έρχεται η ανθρώπινη Επιστήμη μέσω του μαθήματος της Βιολογίας και ανατρέπει το προηγούμενο «σενάριο» και υποβάλει ένα άλλο: “Ο άνθρωπος είναι η εξέλιξη του πιθήκου”! (Εύλογα γεννάται το ερώτημα: Τότε ποιον Δημιουργό θα ευγνωμονεί ο άνθρωπος; Τον Θεό ή τον Πίθηκο;)…
Στους κόλπους της Επιστήμης ή της θρησκείας κατά κανόνα καμιά τους δε σχολιάζει –ούτε καν αντικρούει- ξεκάθαρα την αντίθετη θέση… Εκατέρωθεν, ακραίοι μόνο, προσπαθούν με αδόκιμα μέσα να την υποσκάψουν, γεγονός που μπορεί να γεννήσει αντιδράσεις…. (Έτσι, υπάρχει οργή και φανατισμός από θρησκευτικούς κύκλους, ενώ οι εξελικτικοί, τα απωθημένα τους απέναντι στις θρησκείες τα βγάζουν προς το Θεό…). Βέβαια, υπάρχουν και κάποιοι θεολογικοί κύκλοι, κυρίως του Βατικανού (που έχοντας στην άκρη του μυαλού τους… το φάντασμα του Γαλιλαίου), επιλέγουν και τις 2 θέσεις!!
Όσο το παιδί μεγαλώνει, τα δύο μαθήματα, Θρησκευτικά και Βιολογία, γεμίζουν το μυαλό, την καρδιά και τη ψυχή του νέου με αντικρουόμενες πλέον θέσεις. Ο Θεός και ο πίθηκος «εναλλάσσονται» μέσα του. Η ζωή είναι μπερδεμένη, δε φαίνεται να έχει ένα σκοπό.Για άλλους ίσως δεν έχει καν κάποιο νόημα… Αδιέξοδο! Για να μπορέσουν να ξεφύγουν από αυτό, θα αναγκαστούν να ξεχάσουν ή να απωθήσουν τη μία άποψη! Ίσως και τις δύο… Ο νέος και η νέα μεγαλώνουν και γίνονται άνδρας και γυναίκα…
Τι στάση θα έχουν απέναντι στη ζωή; Αν έχουν κουραστεί από το τεχνητό αυτό δίλημμα, θα είναι μάλλον αδιάφοροι: Ό τι κερδίσουν, ότι αρπάξουν... Αν έχουν απορρίψει τη θρησκεία θα πιστεύουν στο τυχαίο ή θα επαναπαυθούν στη μαγική λέξη της εξέλιξης ότι όλα, αυτόματα, θα πάνε καλά! Κι αν δεν επιλέξουν τον Δαρβινισμό, ίσως ευνουχίσουν τα θεολογικά τους πιστεύω (αφού η επιστημονική θεωρία φαντάζει να πλανάται αλώβητη…) και θα παραμένουν «πιστοί» μεν, «χλιαροί» δε!...
Πως πορεύεται λοιπόν η σύγχρονη κοινωνία; Στη συντριπτική της πλειοψηφία, ζει μπερδεμένη, αδιέξοδη, διχασμένη, αδιάφορη, αγόμενη και φερόμενη, με έλλειμμα αξιών και χαμηλές ηθικές αντιστάσεις …
Αλλά στη χώρα που ύμνησε την Αρετή και μεγαλούργησε στην Τέχνη, στη Φιλοσοφία και στην Επιστήμη, ξεχνάμε πως όλα είναι ΕΝΑ και η κάθε μία από αυτές τις 4 θεμελιώδεις βάσεις –κολώνες, εμπεριέχεται στην άλλη! Μείναμε στα δύο άκρα (είτε μονάχα σε μία από τις δύο, είτε σε μία νόθα τους μίξη). Κι αυτό από μόνο του συνιστά ασθένεια!
Είναι η ώρα πλέον, χωρίς φανατισμούς και εμμονές, να βγουν στο φως όλα τα λογικά και επιστημονικά επιχειρήματα (όπως των Μαθηματικών της Κβαντικής Φυσικής, της Βιοχημείας ή της Παλαιοντολογίας…) που καταρρίπτουν τη Δαρβινική θεωρία της εξέλιξης! Τότε αυτή η θεωρία, θα μπορεί να μείνει στα βιβλία, όχι όμως ως διδακτέα ύλη στα σχολεία (που διχάζει και αποπροσανατολίζει) αλλά ως ένα απλό μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας!
Είναι η ώρα πλέον, να αποκαλυφθούν οι πραγματικοί Συμπαντικοί Νόμοι, όπως ο Συμπαντικός Νόμος της εξέλιξης, και ο Νόμος της αιτίας και του αποτελέσματος, ώστε η ζωή μας να αποκτήσει πραγματικό νόημα!
Για όσους ενδιαφέρονται, η Γνωστική Πολιτιστική –αφιλοκερδής- Εταιρεία Samael-Lakhsmiθα δώσει και στα Τρίκαλα, μία εναρκτήρια διάλεξη την Κυριακή 19 Μαρτίου στις 19.00, στο Ξενοδοχείο «Πανελλήνιον» με θέμα: «Δημιουργία ή εξέλιξη; Η κατάρρευση της θεωρίας του Δαρβίνου και ο Συμπαντικός Νόμος της εξέλιξης». Θα ακολουθήσει κύκλος 22 διαλέξεων εσωτερικής αναζήτησης και αυτογνωσίας, κάθε Κυριακή στην ισόγεια αίθουσα επί της Ζωγράφου 2. Η είσοδος σε όλες τις διαλέξεις θα είναι ελεύθερη.