Ἀφοῦ ἀνεβωκατεβεῖς τον Δομοκόν διά πολλοστήν φοράν και πληρώσεις τά ἀπαραίτητα διόδια , φθάνεις τελικά στον προορισμό σου , το ἀεροδρόμιον ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ .
Το ἀεροδρόμιον εἶναι ἡλικίας 10-15 χρόνων ἀλλά φαίνεται μεγαλύτερον προφανῶς πάσχει ἐκ τοῦ στερητικοῦ συνδρόμου διαρκοῦς συντηρήσεως ἐκ τοῦ ὁποίου πάσχουν ὅλα τα ἔργα ἐν ἑλλάδι συνεπεία προβληματικῆς ἤ ἀνυπάρκτου συντηρητικῆς ἀγωγῆς .Ἀσχολούμεθα με τάς ὑπηρεσίας ἐδάφους ,ὁ ἐπιβάτης προσερχόμενος ἐλέγχεται κατά σειράν το εἰσιτήριοόν του , οἱ ἀποσκευές του, ὁ ἴδιος και τελικῶς ξανά ἐλέγχεται για να μπεῖ στο ἀεροπλάνο . Το ἀνωτέρω χρονικόν διάστημα κρατάει ὧρες και προϊόντος τοῦ χρόνου αὐξάνεται διότι προσκρούομεν εἰς το ἀκλόνητον ἐπιχείρημα ὅλα γίνονται δια την ἀσφάλειαν τῶν ἐπιβατῶν .Ἡ συντόμευσις τοῦ χρόνου παραμονῆς εἶναι ὑποχρέωσις τῆς ἑταιρείας ἐκμεταλεύσεως τοῦ ἀεροδρομίου και ἐπί ἀδυναμίας ἤ ἀδιαφορίας αὐτῆς καταφεύγομεν εἰς ἐπαγγελματικά γραφεῖα ἐλευθέρας σκέψεως διά την κατάρτησιν προγραμμάτων ἐξοικονόμησης χρόνου ἐπιβατῶν .
Σύγχρονος λύσις ἤθελεν δωθεῖ , ἀφοῦ δεν κατεσκευάσθη ἐξαρχῆς,εἰς την κατασκευήν ὑπογείου πάρκιν μεγάλης χωρητικότητος, πανωθέ ὑπάρχει μόνον χόρτον,ἀγριάδα και τίποτε ἄλλο .Διά τῶν ἀνωτέρω ἐπιτυγχάνεται οἰκονομία χώρου ἀπεριόριστος, ἡ κατασκευή τους ὅμως τυγχάνει κομμάτι δύσκολος, λόγω ἔλλειψις γνώσεων και οἰκονομίας ὑλικῶν, διό και τά πλεῖστα τῶν ὑπογείων κατασκευασμάτων ἐν ἑλλάδι βάζουν νερά και εἶναι δυσλειτουργικά .
Φθάνοντες εἰς το ἀεροδρόμιον τῶν Βρυξελλῶν ,ἕνα ἀπό τά μεγαλύτερα τῆς Εὐρώπης ,ὁ ἐπιβάτης πρέπει να πάρει την βαλίτζαν του και ἀκολουθεῖ μίαν λαβυρινθοειδῆ πορείαν διαρκείας 15 λεπτῶν κατά μέσον ὅρον πλήν βεβαίως τῶν πρωταθλητῶν τοῦ δρόμου ἡμιαντοχῆς και αὐτῶν οἱ ὁποῖοι πάσχουν ἀπό χρονίαν ἀποφρακτικήν πνευμονοπάθειαν ,ἰσχαιμικήν νόσον τοῦ ἀγγειακοῦ δικτύου κ.λ.π.οἱ ὁποῖοι πιθανόν να μην τερματίσουν στο ἁλώνι πού φέρνει γύρω τις βαλίτζες .Ὁ ἀρχτέκτονας Λαβυρίνθιους Ὀβελίξιους πού κατεσκεύασεν πρίν πολλά χρόνια το ἀεροδρόμιον δεν ἔλαβεν ὑπόψιν τά ἀνωτέρω πού ἀναφέρονται εἰς την μείωσιν "τοῦ χρόνου ταλαιπωρείας ἐπιβατῶν" , νῦν ἐπιβάλλονται μεταρρυθμιστικές παρεμβάσεις , ὁ ἐπιβάτης ἐξερχόμενος τοῦ ἀεροπλάνου τοῦ δίνουν την βαλίτζαν στο χέρι και ἐν συνεχεία εἰσέρχεται στο ὄχημα μαζικῆς ἤ ἀτομικῆς μεταφορᾶς και ἀπέρχεται οἴκαδε .Ἄλλες παρατηρήσεις, τα καταστήματα ἐδάφους δεν ἐξυπηρετοῦν τίποτε , πρέπει να κλείσουν , το ἀεροδρόμιον ἔχει ἕνα σκοπόν , την ἀσφαλῆ μεταφοράν τοῦ ἐπιβάτου και ὄχι την ἐκμετάλευσίν του , γιαὐτό και πληρώνει ἄλλωστε .Κατά την ἐπιστροφήν περάσαμε πάνω ἀπό την Θεσσαλίαν , προς στιγμήν διέκρινα κάποιες κατασκευές,ὑποθέτομεν ἤρχισεν ἡ κατασκευή τοῦ διεθνοῦς ἀεροδρομίου Θεσσαλίας , ὄχι τίποτας ἄλλο να μην λένε ὅτι οἱ ἀριστερές κυβερνήσεις δεν κάνουν ἔργα .
Καθαρά Δευτέρα βράδυ, χιλιάδες οἰκονομικῶς ἐξαθλιωμένοι ἐκδρομεῖς ἐπιστρέφουν στας Ἀθῆνας , οὐρές στα διόδια .
Ἐπιστρέφομεν τελικῶς οἴκαδε, κάτι νερά στο ὑπόγειο μόνον , ἔβρεξεν ὅσο λείπαμε .
Κουτσιμπέλας Εὐάγγελος . Τρίκαλα 16.3.2016 μ.χ.
Tο kosmoslarissa.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.