Ενα πάγιο αίτημα και μια βασική ανάγκη για χώρο στάθμευσης στο πάρκο του Αη Γιώργη, υλοποίησε ο Δήμος Τρικκαίων. Η δημοτική εταιρεία “Αστική Ανάπτυξη” που διαχειρίζεται το πάρκο και τους χώρους στάθμευσης, προσφέρει πλέον έναν χώρο 120 θέσεων (ακριβώς δίπλα από το πάρκο) για τους/τις αθλούμενους/ες, όλους και όλες που επιλέγουν το πάρκο για αναψυχή, βόλτα, άθληση.
Η στάθμευση είναι βεβαίως δωρεάν και οι πολίτες μπορούν πλέον να μεταβαίνουν στο πάρκο με ασφάλεια για τους ίδιους, αφού απελευθερώνεται ο δρόμος μπροστά από αυτό, ενώ και τα οχήματα παραμένουν σε χώρο ελεγχόμενο.
Ειδικά όμως για το πλέον αγαπημένο πάρκο των τρικαλινών, ο Δήμος Τρικκαίων προχώρησε και σε πρόσθετες παρεμβάσεις, βελτιώνοντας ακόμη πιο πολύ τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Ουσιαστικά, αυτή η βελτίωση περιλαμβάνει πλέον και οικογένειες, μωρά, μητέρες, ΑμεΑ, μαζί με όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες προς πολίτες και αθλητές/τριες.
Συγκεκριμένα:
– δημιουργήθηκε κυλικείο, ικανοποιώντας μια ακόμη ανάγκη των πολτιών. Το κυλικείο το λειτουργεί η “Αστική Ανάπτυξη”.
– ανακαινίστηκαν οι τουαλέτες δίπλα στο υπαίθριο γυμναστήριο
– βελτιώθηκαν οι εγκαταστάσεις του beach volley (αντικαταστάθηκαν σπασμένα καθίσματα στην εξέδρα, κατασκευάστηκαν ντουζιέρα, αποδυτήρια και νέο πλακόστρωτο, απομένουν οι τελευταίες “πινελιές”).
– κατασκευάστηκαν τουαλέτες για άτομα με αναπηρία
– δημιουργήθηκε χώρος περιποίησης βρεφών.
Τις αμέσως επόμενες ημέρες δε, ολοκληρώνεται η επέκταση του φωτισμού στα πιο σκοτεινά σημεία της διαδρομής με ταρτάν (δίπλα από το νέο κολυμβητήριο).
Με τον τρόπο αυτόν “συνεχίζουμε να προσφέρουμε υπηρεσίες σε κάθε πολίτη που χρησιμοποιεί το πανέμορφο αυτό πάρκο”, τονίζει ο πρόεδρος της δημοτικής εταιρείας “Αστική Ανάπτυξη ΑΕ” Γιώργος Ζιώγας, επισημαίνοντας ότι “είμαστε κοντά στον πολίτη, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του και δίνουμε λύσεις. Ευνόητο ότι συζητούμε προτάσεις που δίνουν πρόσθετες λύσεις, που σε πνεύμα συνεργασίας βελτιώνουν ακόμη πιο πολύ την άθληση και την αναψυχή για κάθε πολίτη”.
Υπενθυμίζεται ακόμη ότι υπάρχει στον χώρο απινιδωτής, ότι υπάρχει καθημερινή παρουσία προσωπικού για καθαριότητα, αλλά και ότι οι πολίτες μπορούν να συνεργάζονται υποβάλλοντας προτάσεις για τη βελτίωση του πάρκου, απεθυνόμενοι/ες στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών, το γνωστό “20000” (2431020000 και email στο 20000@trikalacity.gr).
Από το γραφείο Τύπου