Στα γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων, την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένη συνάντηση του Διευθυντή της Δ.Ε. Τρικάλων κ. Αλέξανδρου Καπανιάρη με τον Αντιδήμαρχο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Τρικκαίων κ. Μιχάλη Λάππα, την Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης κα Δήμητρα Παπανδρέου, τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Αγγλικής Γλώσσας κα Γεωργία Καραγιάννη, τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Φιλολόγων κ. Αγαθοκλή Αζέλη, τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Μαθηματικών κ. Δημήτριο Θεοχάρη, την Ψυχολόγο και την Κοινωνική Λειτουργό της κινητής μονάδας παιδιών και εφήβων του νομού Τρικάλων «Συνειρμός», κα Χριστίνα Ποποντοπούλου και κα Τζωρτζίνα Ζιούτου, τον Ειδικό Σύμβουλο του Αντιδημάρχου σε θέματα Παιδείας και Αθλητισμού κ. Βασίλειο Αδάμο και τον Προϊστάμενο Εκπαιδευτικών θεμάτων της ΔΔΕ Τρικάλων κ. Νικόλαο Παπακωνσταντίνου.
Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην ψυχική ενδυνάμωση των μαθητών/τριών, των γονέων καθώς και των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που επλήγησαν από το φαινόμενο Daniel στην ευρύτερη περιοχή. Με απώτερο στόχο την ενδυνάμωση της ψυχικής υγείας της παιδικής προσωπικότητας τόσο μέσω της εκπαίδευσης όσο και μέσω των δομών της ψυχικής υγείας του δήμου Τρικκαίων και συγκεκριμένα της κινητής μονάδας «Συνειρμός», οι παρευρισκόμενοι εστίασαν στη δημιουργία ενός δικτύου αντιμετώπισης ψυχικών διαταραχών που προκαλούν οι τέτοιου είδους ακραίες περιστάσεις, ώστε να ενισχυθεί το σύνολο της σχολικής κοινότητας.
Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην προοπτική συνεργασίας και ανάληψης δράσεων στο χώρο της εκπαίδευσης και το σχηματισμό ενός συντονιστικού δικτύου για άλλες παρεμφερείς δράσεις. Πιο συγκεκριμένα όλες αυτές οι ενέργειες θα αποσκοπούν στην ομαλή ένταξη των μαθητών/τριών που έχουν πληγεί από την πρόσφατη θεομηνία, με γνώμονα πάντα τη στήριξη της ψυχικής τους υγείας.
Τέλος επισημάνθηκε ότι θα υπάρχει συνεχής επικοινωνία με τις σχολικές μονάδες που αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους θέματα ώστε να προλαμβάνονται και να αντιμετωπίζονται προβληματικές εκδηλώσεις συμπεριφορών.