Επεκτείνει την παρουσία της στην αγορά αναψυκτικών η θεσσαλική Κλιάφας, σε ότι αφορά την τοποθέτηση της Bibi Cola. Σύμφωνα με πληροφορίες, η θυγατρική του Ομίλου που ελέγχεται από την οικογένεια Σαράντη, στοχεύει στο να αυξήσει το επόμενο διάστημα τα σημεία τοποθέτησης της Bibi, που αποτελεί το όχημα για την είσοδο στην κατηγορία αναψυκτικών τύπου cola σε HoReCa αλλά και retail. Ειδικότερα, η Bibi Cola βγήκε για πρώτη φορά στην αγορά αρχές του β' τριμήνου του 2022. Ενώ στην αρχή ήταν διαθέσιμη κυρίως στο δίκτυο της Θεσσαλίας, σταδιακά αυξήθηκε η τοποθέτησή της και πλέον βρίσκεται και στα ράφια αλυσίδων εκτός Θεσσαλίας. Μάλιστα, στόχος είναι να μπει δυναμικά σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες σε πανελλαδικό επίπεδο.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία εστιάζει στην κατάκτηση διψήφιου μεριδίου αγοράς στην κατηγορία των flavored αναψυκτικών, εντός τριετίας. Όπως είχε γράψει το FnB Daily, το μερίδιο αγοράς στο retail (στα flavors) είναι 2%, σε έναν τζίρο, ο οποίος υπολογίζεται γύρω στα €110-120 εκατ., ενώ περίπου σε άλλα τόσα υπολογίζεται ο τζίρος στο κανάλι του HoReCa. Με την επένδυση ύψους €18 εκατ., που ολοκλήρωσε πρόσφατα – τα €4 εκατ. αφορούν το κτίριο και τα υπόλοιπα την επεξεργασία και την εμφιαλωτική μηχανή – στόχος της διοίκησης είναι η παραγωγή προϊόντων ιδιαίτερων, διαφορετικών από τον ανταγωνισμό.
Δυναμική ανάπτυξη παρατηρείται και στις πωλήσεις του εξωτερικού, με την Κλιάφας να ανοίγει κάθε μήνα και νέες αγορές. Η ενίσχυση της εξωστρέφειας είναι βασικός πυλώνας στρατηγικής και για το 2023.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (βασισμένο στο ρεπορτάζ της Στέλλας Αυγουστάκη, FnB Daily)