Συνεχείς είναι οι αποκαλύψεις για την μαύρη νύχτα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη και τις ευθύνες του σταθμού της Λάρισας.
Σύμφωνα με το φύλλο παρουσίας των σταθμαρχών στο σταθμαρχείο Λάρισας, που παρουσιάζει η εφημερίδα Καθημερινή, οι πέντε τελευταίες βάρδιες του σταθμάρχη, από τις 24 Φεβρουαρίου, μέχρι το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, ήταν νυχτερινές.
Όπως φαίνεται από τις βάρδιες, ο σταθµάρχης βρισκόταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα στις 28 Φεβρουαρίου.
Με δεδοµένο µάλιστα πως ο σταθµάρχης µετακινήθηκε στο συγκεκριµένο σταθµαρχείο µόλις 5 ηµέρες πριν, καθώς προηγουµένως έκανε υπηρεσία στους Νέους Πόρους, οι 5 σερί νύχτες υπηρεσίας σε έναν από τους πιο κεντρικούς σταθµούς της χώρας, µε ιδιαίτερα µάλιστα αυξηµένη κίνηση κατά το τριήµερο της Καθαράς ∆ευτέρας, δηµιουργούν ακόµη περισσότερα ερωτήµατα.
Ο υπεύθυνος για τις βάρδιες και, κυρίως, για το γεγονός ότι τοποθέτησε έναν «καινούργιο» σταθµάρχη 5 σερί νύχτες, που έπιανε υπηρεσία για πρώτη φορά στον συγκεκριµένο σταθµό, είναι ο επιθεωρητής ∆.Ν. που τέθηκε σε αργία χθες.
Την ίδια ώρα, από το έγγραφο των υπηρεσιών φαίνεται πως για µία ώρα από τις 10 έως τις 11 το βράδυ, όταν το µοιραίο «κλειδί» µπήκε στη λάθος θέση, στον σταθµό θα έπρεπε να βρίσκονται τρεις σταθµάρχες καθώς η απογευµατινή βάρδια µε δύο σταθµάρχες σχολούσε στις 11 το βράδυ και ο σταθµάρχης της νυχτερινής βάρδιας έπιανε δουλειά στις 10 το βράδυ.
Λ.Ε. kosmoslarissa.gr