Μια γιορτή για το περιβάλλον και μια ακόμη ευκαιρία για επαφή με τη φύση, είναι η εκδήλωση «Φυσιολατρείες» που διοργανώνει ο Δήμος Τρικκαίων. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου, ο Δήμος Τρικκαίων πρωτοτύπησε και προγραμμάτισε μια διαφορετική γιορτή, για όλες και όλους τους τρικαλινούς και κυρίως για τα παιδιά, στο ιδανικότερο πάρκο της πόλης, αυτό του Αη Γιώργη. Από το πρωί, πλήθος δραστηριοτήτων θα πραγματοποιούνται σε διάφορα σημεία του πάρκου, με στόχο να αθληθούμε, να διασκεδάσουμε με μουσική, να μάθουμε για την ανακύκλωση, να θαυμάσουμε τα επιτεύγματα των μαθητών της πόλης.
Οι εκδηλώσεις περιλαμβάνουν:
10:00 – 10:30
Αερόβιο πρόγραμμα γυμναστικής με διαλείμματα μυικής ενδυνάμωσης
Από τη γυμνάστρια κ. Φένια Βότσιου
10:30-11:00
Γνωριμία με κατασκευές που αξιοποιούν την ηλιακή ενέργεια
Από ομάδα μαθητών της Α΄ Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων
11:00 – 11:30
Ανακύκλωση: Διαλογή στην πηγή. Μαθαίνοντας τρόπους διαχωρισμού των υλικών στο νοικοκυριό ή στο σημείο παραγωγής των απορριμμάτων.
Από το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Τρικάλων – Περτουλίου
11:30 – 12:00
Ενεργειακό αποτύπωμα. Πόσο διοξείδιο του άνθρακα εκλύουν στην ατμόσφαιρα οι καθημερινές μας συνήθειες που σχετίζονται με την κατανάλωση ενέργειας.
Από το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Τρικάλων – Περτουλίου
12:00 – 12:30
Παρουσίαση του Hydrobot
Από την Ομάδα Υδρορομποτικής του 7ου ΓΕΛ Τρικάλων
12:30 – 13:00
Ζωντανή μουσική από το νεανικό συγκρότημα «Χαμένοι χάρτες»
Παραλλήλως, στην είσοδο του πάρκου, από τις 10:00 μέχρι τις; 16:00, η εταιρία Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε. θα παρουσιάζει το πρόγραμμα InfoCycle για την ορθή διαχείριση των παλιών ηλεκτρικών συσκευών, με δυνατότητα συγκέντρωσης συσκευών και με κλήρωση για ποδήλατα.
Ο Δήμος Τρικκαίων καλεί όλους τους τρικαλινές και όλες τις τρικαλινές, κάθε ηλικίας και ειδικά τους μαθητές, να μετάσχουν σε μια διαφορετική περιβαλλοντική γιορτή, που στόχος της είναι να αντιμετωπιστεί η φύση ως μια ολότητα.
Διότι το περιβάλλον στο οποίο ζούμε, μπορούμε να το προστατεύσουμε περισσότερο, όταν μάθουμε και πώς θα λειτουργούμε μέσα σε αυτό, με παράλληλες και πολλαπλές δράσεις.