Από την Πέμπτη θα προβάλλεται καθημερινά (εκτός Δευτέρας) στην αίθουσα του Δημοτικού Κινηματογράφου στον Μύλο Ματσόπουλο, η ταινία Γαλλική Σουίτα.
Ώρες προβολών καθημερινά (εκτός Δευτέρας) 20.00 & 22.15
Την Κυριακή μια προβολή, στις 20.00.
Γενική είσοδος 5 €, φοιτητικά –μαθητικά -ανέργων 4 €,
Πληροφορίες: Τηλ. 24310 20000, http://cine-mylos.blogspot.com,
facebook/Δημοτικος Κινηματογραφος Τρικαλων.
(Σήμερα Πέμπτη 12/11 δεν θα γίνουν οι προβολές, λόγω της απεργίας του προσωπικού των ΟΤΑ)
Αγγλο-γαλλική ταινία, σκηνοθεσία Σολ Ντιπ με τους: Μισέλ Γουίλιαμς, Κριστίν Σκοτ-Τόμας, Ματίας Σένερτς, Σαμ Ράιλι. Διάρκεια: 107'.
Γαλλία 1940: η Γαλλική Σουίτα διηγείται την ιστορία της όμορφης Λουσίλ, που περιμένει νέα από τον άντρα της- κρατούμενο πολέμου, ενώ ζει με την αυταρχική πεθερά της. Η ζωή της γίνεται άνω κάτω όταν θα φτάσουν μετανάστες από το Παρίσι, ακολουθούμενοι από ορδές Γερμανών στρατιωτών. Δε μπορεί να αγνοήσει το Μπρούνο, τον όμορφο αξιωματικό που μένει στο σπίτι τους. Μια αγάπη γεννιέται μέσα στην τραγωδία του πολέμου. Βασισμενη στο ομωνυμο best- seller της Ιρεν Νεμιροβσκυ (Εκδόσεις Πατάκη).
Κριτική: Εγκλωβισμένο σε μια στρωτή, πέραν του δέοντος συναισθηματική αφήγηση, το φιλμ μοιάζει περισσότερο με καλογυαλισμένο ρομάντζο εποχής παρά με ηλεκτρισμένη και πολυεπίπεδη καταγραφή μιας προδιαγεγραμμένης τραγωδίας. Οι μοναδικές σολίστριες Μισέλ Γουίλιαμς και Κριστίν Σκοτ Τόμας είναι οι μόνες που προκαλούν αλλεπάλληλες ερμηνευτικές ταλαντεύσεις στο επίπεδο δράμα, προσφέροντάς του έτσι λίγη από την αυθεντική ποιότητά τους. (Αθηνόραμα).
Η δεύτερη ταινία της εβδομάδας είναι η «Γαλλική σουίτα» (***), διεθνής συμπαραγωγή που μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το μυθιστόρημα (που κυκλοφόρησε μόλις το 2004) της Ουκρανο-Εβραίας Ιρένε Νεμιρόφσκι, η οποία πέθανε στο Αουσβιτς. […] Μπορεί η κεντρική ερωτική ιστορία μεταξύ της Γαλλίδας και του εχθρού να μοιάζει τετριμμένη, όμως η προσέγγιση του Σολ Ντιμπ («Η δούκισσα») αφήνει να διαφανούν κι άλλα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία: η γερμανική κατοχή θα φέρει στο προσκήνιο μυστικά και καταπιεσμένες ανάγκες της μικρής κοινωνίας, θολώνοντας παράλληλα τις παραδοσιακές γραμμές μεταξύ «καλών και κακών», δίκαιων και άδικων.
Η Καθημερινή.