Για τα καλά στον ευρωπαϊκό -και όχι μόνο- τουριστικό χάρτη έχει μπει τα τελευταία χρόνια η Θεσσαλία (συμμετέχοντας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ITB, στο Βερολίνο).
Όχι μόνο με την κοσμοπολίτικη Σκιάθο ή την Σκόπελο της ταινίας «Mama mia», αλλά και με το Πήλιο, ιδανικό για ορεινή πεζοπορία με υψηλού επιπέδου καταλύματα, τα ιστορικά Τρίκαλα και τα επιβλητικά Μετέωρα ή την σταθερά ανερχόμενη Λίμνη Πλαστήρα.
Η Θεσσαλία είναι εναλλακτική και συνδυάζει πολλές επιλογές. Ο Θανάσης Τσιάρας από την περιφέρεια Θεσσαλίας δίνει την εικόνα: «Συνδυάζει θρησκευτικό τουρισμό, ορειβασία, καταδυτικά πάρκα όπως στην Αλόννησο. Θέλω να πιστεύω ότι μετά την ΙΤΒ θα προσελκύσουμε κι άλλους τουρίστες. Οι Γερμανοί προτιμούν τη Θεσσαλία, τα Μετέωρα, τα παράλια της Λάρισας και του Βόλου και θέλω να πιστεύω ότι θα έχουμε περαιτέρω αύξηση στο εξής.»
Έκδηλη ωστόσο είναι η ανησυχία και η θλίψη στη Θεσσαλία για το μέλλον των σιδηροδρομικών συνδέσεων στην περιοχή μετά την τραγωδία στα Τέμπη. Ο σιδηρόδρομος αποτελεί «ραχοκοκαλιά της Ελλάδας που συνδέει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη κι από εκεί με τα Βαλκάνια και είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη συγκοινωνία στην περιοχή της Θεσσαλίας.
«Ο πρωθυπουργός εξήγγειλε ότι θα ολοκληρωθεί σε τρεις μήνες η ηλεκτροκίνηση από Αθήνα για Θεσσαλονίκη. Αν αυτό συμβεί θα υπάρχει ασφάλεια στον σιδηρόδρομο, αυτή τη στιγμή είναι όλα χειροκίνητα», αναφέρει ο κ. Τσιάρας στην DW.
Με πληροφορίες από DW (Δήμητρα Κυρανούδη, Βερολίνο)