To Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Τρικάλων (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) οργάνωσε κεντρική εκδήλωση στο Πνευματικό Κέντρο με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα δικαιώματα ατόμων με αναπηρία.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν τα Ειδικά Σχολεία: Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΕΕΕΚ),Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο Τρικάλων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ), τα Δημοτικά: 2ο,5ο, 33ο και τα Γυμνάσια: 2ο, 5ο,6ο.
Το 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων τιμώντας τα άτομα με αναπηρίες παρουσίασαν δρώμενο με τον τίτλο «…να φοβηθεί ο φόβος και να φύγει». Το κείμενο ήταν απόσπασμα από το βιβλίο του κ. Νίκου Μάντζιου, το οποίο θα κυκλοφορήσει σύντομα.
Ο στόχος του δρώμενου ήταν αφενός να αναδείξει τα προβλήματα που δημιουργούμε στα άτομα με αναπηρίες, να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία και αφετέρου να συμβάλει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ενσυναίσθησης και να υπενθυμίσει σε όλους ότι ο τρόπος που αντιμετωπίζονται τα άτομα με αναπηρία αποτελεί δείκτη πολιτισμού και δημοκρατίας.
Κατ’ αρχάς ευχαριστούμε τον κ. Απόστολο Σπαθή, προϊστάμενο ΚΕΔΑΣΥ Τρικάλων που οργάνωσε αυτήν την εκδήλωση και μας έδωσε την ευκαιρία να στείλουμε το δικό μας μήνυμα για αυτήν τη μέρα.
Συγχαίρουμε τους μαθητές/τριές μας Βάγια Μαρίνα, Κατσουγιάννη Χρήστο, Κόκκαλη Αλεξάνδρα, Μαντζαφλάρα Χρήστο, Κράια Ιωάννη, Ταμπάκου Μαρία και Τέγου Αικατερίνη, οι οποίοι απέδωσαν εξαιρετικά το δρώμενο, συγκίνησαν και απέσπασαν θερμά χειροκροτήματα από το κοινό,καθώς και τον κ. Νίκο Μάντζιο, οποίος ανέλαβε τη σκηνοθετική και θεατρική καθοδήγηση των παιδιώνμας. Τη μουσική επένδυση ανέλαβε η εκπαιδευτικός κ. Ευγενία Καραγκούνη, την οποία ευχαριστούμε πολύ. Ευχαριστούμε επίσης τη διευθύντρια του ΕΝΕΕΓΥΛ κ. Σωτηρία Παπανικολάουκαι το Σύλλογο Τυφλών Τρικάλων οι οποίοι μας διέθεσαν υλικό για την επιτυχημένη πραγματοποίηση του δρώμενου. Τέλος ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας κ.Κωνσταντινιά Αθανάτου, κ. Νικόλαο Παπαγιαννούλη, κ. Φωτεινή Κωστοπούλου και κ. Αλίκη Ταχτσίδου οι οποίοι συνέβαλαν στην επιτυχία της δράσης.