Για "'άμεση ανάγκη αποκατάστασης των ζημιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο και επανέναρξης των σιδηροδρομικών δρομολογίων" κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
"Πέρασαν ήδη περισσότερο από δύο μήνες απ' τη θεομηνία και ακόμα δεν υπάρχει κανένα νέο για τον χρόνο αποκατάστασης της σιδηροδρομικής συγκοινωνίας στη δυτική Θεσσαλία.
Αντίθετα ανακοινώθηκε κάποια στιγμή ότι δήθεν καταστράφηκαν 80 χιλιόμετρα σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή, το οποίο είναι τελείως ανακριβές. Οι ζημιές είναι εντοπισμένες σε δύο τρία σημεία και θεωρούμε ότι αν πράγματι υπήρχε διάθεση θα είχαν ήδη αποκατασταθεί.
Δυστυχώς στη χώρα μας ζούμε το τελευταίο διάστημα μια ιλαροτραγωδία, με την Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) να επιδοτείται μεν από το κράτος για να εκτελεί σιδηροδρομικά δρομολόγια, να καρπώνεται την επιδότηση και τελικά να εκτελεί πολλά από αυτά με λεωφορεία, με την ανοχή του υπουργείου, σε περιοχές μάλιστα όπου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην υποδομή όπως στη Μακεδονία και τη Θράκη.
Πολύ φοβούμαστε λοιπόν ότι και για τη δική μας περιοχή η πλημμύρα θα είναι η αφορμή για τη μονιμοποίηση των πούλμαν και την παραπομπή των σιδηροδρομικών δρομολογίων στις ελληνικές καλένδες, με ότι αυτό συνεπάγεται για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και των τουριστών που επισκέπτονται καθημερινά την Καλαμπάκα.
Σαν πρώτο βήμα, ζητούμε το δρομολόγιο 882/887 με το άνοιγμα της γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης να μην σταματάει στο Λιανοκλάδι αλλά να φτάνει στον σταθμό του Αγίου Στεφάνου στην Ξυνιάδα, κοντά στον οποίο υπάρχει κόμβος του Ε65 για τη συντόμευση του ταξιδιού και το συντομότερο δυνατό να επανέλθει στο φυσικό του τέρμα, δηλαδή την Καλαμπάκα.
Επίσης πρέπει να εξασφαλιστεί πρωινή συγκοινωνία με επιστροφή το απόγευμα τόσο προς την Αθήνα όσο και προς την Θεσσαλονίκη.
Για να ικανοποιηθούν όμως αυτά τα δίκαια αιτήματα, είναι ανάγκη άμεσα να κινητοποιηθούν οι τοπικοί φορείς και πρώτα απ' όλους η αυτοδιοίκηση, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, όπως επίσης και οι βουλευτές και οι υπουργοί της δυτικής Θεσσαλίας.
Άλλωστε η παράταση της μη λειτουργίας της γραμμής εκθέτει την υποδομή σε κινδύνους λεηλασίας και κλοπής υλικών, ζημίες που θα δημιουργήσουν ακόμα μεγαλύτερες καθυστερήσεις στην μελλοντική επαναλειτουργία της."