Ανακοινώθηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας 18 Ιουλίου 2022 οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών στις αντίστοιχες θέσεις Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Θεσσαλία.

Στα Τρίκαλα, στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παραμένει στην θέση του ο νύν Διευθυντής, Χρήστος Τρικάλης, ενώ από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποχωρεί η Ελένη - Μαρίνα Ξυνοπούλου. 

Νέος Διευθυντής Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων τοποθετείται ο Αλέξανδρος Καπανιάρης, διδάκτορας του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου με αντικείμενο την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και την παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού (ψηφιακή λαογραφία).

Οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τοποθετούνται με θητεία που λήγει την 31η Ιουλίου 2026. 

Οι τοποθετούμενοι Διευθυντές Εκπαίδευσης υποχρεούνται να αναλάβουν υπηρεσία έως και την Πέμπτη 21 Ιουλίου 2022.

Ποιός είναι ο νέος Διευθυντής Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Αλέξανδρος Γ. Καπανιάρης 

Ο Αλέξανδρος Γ. Καπανιάρης, έχει γεννηθεί στη Ζαγορά Πηλίου το 1971. Είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86 και πατέρας δυο παιδιών. Έχει διατελέσει Υπεύθυνος Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών Μαγνησίας (2013-2019) και Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής (ΠΕ86) στο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Θεσσαλίας (2019-2022).

Σε επίπεδο σπουδών είναι πτυχιούχος Μηχανικός Πληροφορικός, έχει ολοκληρώσει τις παιδαγωγικές σπουδές στο ετήσιο πρόγραμμα της ΠΑΤΕΣ/ΑΣΠΑΙΤΕ, ενώ το δεύτερο πτυχίο του είναι στον Ελληνικό Πολιτισμό του Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Είναι διπλωματούχος του μεταπτυχιακού προγράμματος «Γραφικές Τέχνες – Πολυμέσα» του Ε.Α.Π. και του μεταπτυχιακού προγράμματος «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης και Παραγωγής Διδακτικού Υλικού» από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. 

Επίσης είναι Διδάκτορας σε θέματα παραγωγής ψηφιακού υλικού σε θέματα εκπαίδευσης και πολιτισμού του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Σε επίπεδο μεταδιδακτορικής έρευνας έχει εκπονήσει δυο μεταδιδακτορικές έρευνες στο Τμήμα Ιστορίας & Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και έχει διατελέσει Επισκέπτης Ερευνητής (Visiting Research Fellow) στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων (ΠΕΔιΣ) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Έχει διδάξει σε διάφορα πανεπιστημιακά τμήματα νέες τεχνολογίες, παιδαγωγικές εφαρμογές Η/Υ, ψηφιακή αφήγηση, ελληνικό πολιτισμό κ.ά. ενώ έχει επιβλέψει αρκετές μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες

Συνεργάζεται με τον Επιστημονικό Οργανισμό «Μαζί για την Εφηβική Υγεία» για θέματα ασφάλειας και εθισμού στο Διαδίκτυο, καθώς και ως επιστημονικός συνεργάτης στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Στρατηγικές αναπτυξιακής και εφηβικής ηλικίας» της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Δημιουργικό Διαδίκτυο) και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Εφηβική Ιατρική & Φροντίδα Υγείας Εφήβων» στο Τμήμα Ιατρικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Δημιουργικό Διαδίκτυο).

Έχει συγγράψει μονογραφίες, συμμετέχει σε δεκάδες ελληνικά και διεθνή συλλογικά έργα, έχει επιμεληθεί συλλογικούς τόμους και έχει συγγράψει δεκάδες επιστημονικά έργα σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και περιοδικά.

Είναι ενταγμένος στο μητρώο του Ε.Κ.Δ.Δ.Α., στο Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης Δομών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης και Συνοδευτικών Υποστηρικτικών Υπηρεσιών και σε άλλα εκπαιδευτικά και επιστημονικά μητρώα. Επίσης είναι επιμορφωτής Β’ επιπέδου για τη διδακτική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στον κλάδο Πληροφορικής (ΠΕ86), μέλος της συγγραφικής ομάδας του ΙΕΠ για τα νέα προγράμματα σπουδών Πληροφορικής – ΤΠΕ στο Δημοτικό Σχολείο, επιστημονικός Συνεργάτης του ΙΤΥΕ  για διάφορα ψηφιακά έργα (ψηφιακός εμπλουτισμός των σχολικών βιβλίων (ψηφιακό σχολείο) , πιστοποίηση Πληροφορικής), ανάπτυξη εκπαιδευτικού περιεχομένου - επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη του ΙΕΠ (εκπαιδευτικά σενάρια – μελέτες), ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την «Εισαγωγική Εκπαίδευση»  του ΙΕΠ, Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση & στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας» του ΙΕΠ  και άλλα επιμορφωτικά έργα του ΙΕΠ και ΙΤΥΕ.

Το 2014 το 2018 και το 2019 βραβεύτηκε για το συγγραφικό του έργο από την  Φιλοσοφική Σχολή του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με το «Βραβείο Λυσίμαχου Καυταντζόγλου» καθώς επίσης και το 2019 του απονεμήθηκε το Βραβείο  Διακεκριμένου Μέλους της Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας για την διεθνώς αναγνωρισμένη διάκριση σε θέματα σχετικά με την Εκπαιδευτική Καινοτομία από την Επιστημονική   Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας.

trikalaenimerosi.gr