Ο Δήμος Τρικκαίων ανακοινώνει ότι ξεκινάει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την απαλλαγή από Δημοτικά Τέλη, Δημοτικό Φόρο και ΤΑΠ, από δικαιούχους, των οποίων το ακίνητο υπέστη ζημιές λόγω της κακοκαιρίας Daniel. Πρόκειται για εφαρμογή των σχετικών αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Τρικκαίων, με στόχο την ελάφρυνση των πολιτών. Προϋπόθεση είναι, να έχει πραγματοποιηθεί αυτοψία από τα συνεργεία ελέγχου.
Ο Δήμος Τρικκαίων ενεργοποίησε ειδική ηλεκτρονική φόρμα, προκειμένου να υποβάλλονται τα δικαιολογητικά ταχύτατα και με ευκολία. Η φόρμα αυτή βρίσκεται ΕΔΩ αλλά και στην ενότητα «Σύνδεσμοι» της ιστοσελίδας του Δήμου Τρικκαίων www.trikalacity.gr
Εκτός από τα βασικά στοιχεία κάθε ενδιαφερόμενου/ης (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, αριθμός παροχής ρεύματος, διεύθυνση κ.λπ.), υποβάλλονται:
– Πρόσφατος Λογαριασμός Ρεύματος (και οι δύο όψεις),
– Δελτίο Αυτοψίας – Επανελέγχου (αφορά ακίνητα των οποίων η καταλληλότητα χρήσης τους έχει χαρακτηριστεί ως κόκκινο ή κίτρινο)
– Έντυπο ενημέρωσης ΑΑΔΕ
Εάν ο ΑΦΜ του/της ωφελουμένου/ης είναι διαφορετικός από αυτόν που είναι δηλωμένος στον λογαριασμό ρεύματος, πρέπει να υποβληθούν τα παρακάτω δικαιολογητικά.
– Ε9 Ιδιοκτήτη ή Ιδιοκτητών
– Μισθωτήριο Συμβόλαιο (όταν το ακίνητο είναι μισθωμένο)
Σε περίπτωση που πρόκειται για επιχείρηση (Α.Ε, Ε.Π.Ε, Ε.Ε, Ο.Ε, Ι.Κ.Ε), η αίτηση υποβάλλεται για λογαριασμό της από τον/την νόμιμο εκπρόσωπο.
Πληροφορίες για τα αρχεία δίνονται στην ειδική αυτή σελίδα που δημιούργησε ο Δήμος Τρικκαίων.
Για περισσότερες πληροφορίες οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν και με το τηλέφωνο 24313 51132 (κ. Βασίλης Σπάχος – Προϊστάμενος Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών).
Από το γραφείο Τύπου