Πανελλήνια διάκριση απέσπασε η ομάδα Ρομποτικής του 6ου ΓΕΛ Τρικάλων στον 5ο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση της ΕΛΛΑΚ. https://openedtech.ellak.gr/2023/06/30/5os-results/Στο διαγωνισμό πήραν μέρος περίπου 1700 μαθητές απ΄όλη την Ελλάδα, με 164 ομάδες... Στο φετινό διαγωνισμό η ομάδα ρομποτικής του 6ου ΓΕΛ συμμετείχε με το έργο το «Πράσινο Σπίτι» που λειτουργεί με καθαρές πηγές. τον ήλιο, το νερό, τον αέρα ως υλικά τροφοδοσίας και εξοικονόμησης ενέργειας.

Κατασκευή και λειτουργία εδώ: https://youtu.be/-uFoN2Z4CdY

Την ομάδα αποτελούν οι μαθητές: Μαγγούφης Νεκτάριος, Μπακάλης Απόστολος, Μπαντής Ιωάννης, Νταλάσης Πάρης, Ππαπαποστόλου Δημήτριος, Πλατής Αλέκος, Τσάτσος Δημήτριος, Τσιάντας Κων/νος, με την επιμέλεια και τον συντονισμό του Υποδιευθυντή , κ. Πέτσα Παναγιώτη.

Ο διαγωνισμός επικεντρωνόταν στην ενότητα της Πράσινης Οικονομίας και έχει ως στόχο να αποκτήσουν οι μαθητές απαραίτητες δεξιότητες, ώστε να γίνουν δημιουργοί λύσεων και όχι καταναλωτές ψηφιακών υπηρεσιών. Ο διαγωνισμός τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και αποσκοπεί στην ενθάρρυνση της δημιουργικότητας των μαθητών, στην επινοητικότητα και στην εξεύρεση λύσεων στα οικολογικά αδιέξοδα με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών. Η πράσινη οικονομία δίνει βιώσιμες λύσεις που απαντούν στις καθημερινές προκλήσεις , ενώ μειώνει σημαντικά τους περιβαλλοντικούς κινδύνους και τις οικολογικές ελλείψεις. Οι μαθητές διερευνούν τρόπους με τους οποίους θα μεταμορφώσουν τις καθημερινές καταναλωτικές συνήθειες , ώστε η παρέμβασή μας στη Φύση με την πράσινη οικονομία να παρέχει εσαεί πόρους για την ευημερία μας.

Ο Διευθυντής του σχολείου, Μυλωνάς Αριστείδης και ο Σύλλογος των καθηγητών συγχαίρουν θερμά τον Υποδιευθυντή του σχολείου, κ. Πέτσα Παναγιώτη και τους ανωτέρω μαθητές για την ευρηματικότητα και την καινοτόμο μέθοδο επινόησης οικολογικών λύσεων για μια βιώσιμη ανάπτυξη με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών. Και επικροτούν και επιβραβεύουν τη δημιουργικότητά τους στον επαναπροσδιορισμό της επιστήμης σε κοινωνικά ωφέλιμες λύσεις με καινοτόμες παρεμβάσεις.