Στις αρχές Μαΐου θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια μεταξύ Αθήνας - Λάρισας - Θεσσαλονίκης οι νέες αμαξοστοιχίες ETR-470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, γνωστές και ως «ασημένιο βέλος», υποσχόμενες χρονική διάρκεια ταξιδιού έως 3 ώρες και 30 λεπτά, μετά την εκτέλεση των απαραίτητων εργασιών στον μηχανολογικό εξοπλισμό και την πιστοποίησή τους από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.
Η υπόσχεση για το νέο τρένο δόθηκε κατ΄επανάληψη στο παρελθόν οπότε ας είμαστε επιφυλακτικοί.
Στο μεταξύ χθες μπήκε και η υπογραφή της σύμβασης για τις άγονες γραμμές, την οποία κορυφαία στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ χαρακτήρισαν ως «συμφωνία πρότυπο για το μέλλον».
Προβλέπει την καταβολή από το Δημόσιο στην ιταλικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ 50 εκατ. ευρώ ετησίως για τα επόμενα 10 χρόνια, με αυτόματη προέκταση 5 ετών μετά το τέλος της δεκαετίας. Η αξία της σύμβασης δηλαδή ανέρχεται σε τουλάχιστον 500 εκατ. ευρώ.
Οπως υπενθύμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής κατά την τελετή της υπογραφής, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε το 2017 έναντι 45 εκατ. ευρώ, δηλαδή 5 εκατ. ευρώ λιγότερα από την ετήσια ενίσχυση για την παροχή δημοσίων υπηρεσιών...
Ζ.Η. thessaliaeconomy.gr