Στο ρυθμό του "Μύλου των Ξωτικών" κινείται και τις φετινές γιορτές των Χριστουγέννων η αγορά των Τρικάλων, με χιλιάδες τουρίστες να καταφθάνουν καθημερινά για να τον επισκεφτούν αφήνοντας σημαντικά έσοδα στην πόλη. Είναι χαρακτηριστικό ότι πολλά καταστήματα εστίασης της ημέρες του Μύλου πραγματοποιούν τον τζίρο ενός κανονικού εξαμήνου.
Φέτος μάλιστα η πρόσβαση στην περιοχή του θεματικού πάρκου είναι πιο βατή για τα οχήματα και τον κόσμο καθώς λειτουργούν οι δυο νέοι κυκλικοί κόμβοι στην περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού, διευκολύνοντας την πρόσβαση.
Αναφερόμενος στο οικονομικό μοντέλο αξιοποίησης της πολιτιστικής κληρονομιάς του Μύλου Μουτσόπουλου, όπου λειτουργεί το θεματικό χριστουγεννιάτικο πάρκο, ο δήμαρχος Τρικάλων Δημήτρης Παπαστεργίου τονίζει πως «πρόκειται για μια αποδοτική οικονομική δραστηριότητα για το Δήμο. Όλη η τεχνογνωσία που έχει παραχθεί τα τελευταία χρόνια για την κατασκευή του είναι κατά 90% τεχνογνωσία που έχει αναπτυχθεί και έχει μείνει στην πόλη, από παιδιά που δουλεύουν το project, το ξέρουν πολύ καλά και αυτό είναι πολύ σημαντικό για το τοπικό οικοσύστημα.
Κάθε μέρα εργάζονται 250 άτομα. Το budget του από πλευράς Δήμου είναι κοντά στο 1 εκ. ευρώ και πάντα είναι κερδοφόρος. Όσα δε χρήματα μένουν, πάντα επανεπενδύονται σε σκοπούς που έχουν σχέση με τη νεολαία. Την πρώτη χρονιά με τα χρήματα του Μύλου, πουλώντας καραμέλες και σοκολάτες αγοράσαμε kit ρομποτικής για όλα τα σχολεία των Τρικάλων, τη δεύτερη κατασκευάσαμε τον κόμβο καινοτομίας, όπου φιλοξενούμε νέες ιδέες και νέους επιχειρηματίες. Αυτά όλα γίνονται με χρήματα του Μύλου. Τα Ξωτικά δουλεύουν για τη νεολαία των Τρικάλων».
Η φετινή επισκεψιμότητα του πάρκου αναμένεται να ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο.
Λευτέρης Ευαγγέλου thessaliaeconomy.gr