Κυρίαρχο μέλημα του Δήμου Τρικκαίων παραμένει η εξυπηρέτηση των πολιτών, καθώς «θέλουμε έναν Δήμο που θα εξυπηρετεί και θα βοηθά, που θα επιλύει προβλήματα, που θα καινοτομεί». Αυτά σημείωσε η αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Σοφία Αλεστά στον χαιρετισμό της σε ημερίδα με θέμα την Εξυπηρέτηση Πελατών, που διοργάνωσε στο Μουσείο Τσιτσάνη την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024 το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η κ. Αλεστά, εκρποσωπώντας τον Δήμαρχο Τρικκαίων Νίκο Σακκά, υπενθύμισε ως βασικό άξονα τη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολίτη, το «20000», που αποτελεί τον «κυρίαρχο τρόπο επικοινωνίας των τρικαλινών με τον Δήμο, μέσω της χρήσης και της τεχνολογίας».
Σημείωσε ακόμη τη σημασία της εξυπηρέτησης των πολιτών για την Αυτοδιοίκηση, «να δει προβλήματα και να δώσει λύσεις. Η γραμμή «20000» μας έδωσε τη δυνατότητα να δούμε ζητήματα στη λειτουργία των υπηρεσιών μας και, ακολούθως να τα διορθώσουμε. Επομένως η εξυπηρέτηση είναι το τελικό στάδιο για έναν πολίτη, αλλά ταυτόχρονα και το αρχικό, αυτό της διόρθωσης ζητημάτων στον τρόπο λειτουργίας ενός οργανισμού».
Στην ημερίδα εισαγωγικό χαιρετισμό απηύθυνε ο πρόεδρος κ. Frank Thibaut, ενώ διευθύνοντες σύμβουλοι εταιρειών ανέπτυξαν θέματα που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση πολιτών. Σημαντικό σημείο, επίσης, η μεταφορά εμπειρίας από την πελατοκεντρική προσέγγιση στον Μύλο των Ξωτικών, με εισηγητή τον κ. Οδυσσέα Ράπτη, διευθύνοντα σύμβουλο της eTrikala A.E.
Εκ μέρους του Δήμου Τρικκαίων παρέστησαν επίσης, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΤ Χρήστος Μπλουγούρας, ο πρόεδρος της e-trikala ΑΕ Φόρης Ρόμπος και ο πρόεδρος της «Αστική Ανάπτυξη» ΑΕ Γιώργος Ζιώγας.
Από το γραφείο Τύπου