Με στόχο να γίνει η μεγαλύτερη, η φθηνότερη και η πιο γνωστή εκπτωτική αλυσίδα ειδών ένδυσης και σπιτιού στην Ευρώπη, η Pepco εγκαινιάζει αύριο Πέμπτη 6 Οκτωβρίου το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αττική στην περιοχή του Ρέντη.
Η Θεσσαλία όμως βρίσκεται στα άμεσα σχέδια της Πολωνικής εταιρείας και σύμφωνα με πληροφορίες του thessaliaeconomy.gr την μεθεπόμενη εβδομάδα πρόκειται να εγκαινιάσει το κατάστημά της που ετοιμάζει στη Λάρισα και συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο Fashion City Outlet.
Η Ελλάδα γίνεται η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco, η οποία είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη αλυσίδα λιανικής αγοράς στην Ευρώπη με περίπου 3000 καταστήματα .
H διοίκηση της εταιρείας θεωρεί ότι το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα είναι ότι σε μια εποχή έντονων πληθωριστικών πιέσεων στο διαθέσιμο εισόδημα, το πιο ακριβό προϊόν της κοστίζει 30 ευρώ, ενώ η αξία του μέσου «καλαθιού» κυμαίνεται μεταξύ 10 ευρώ στις πρώην ανατολικές χώρες και 13 ευρώ στις δυτικοευρωπαϊκές χώρες. Σε εβδομαδιαία βάση, εξάλλου, πραγματοποιεί μεγάλες προσφορές, τύπου bazaar, σε σειρά προϊόντων. Στα καταστήματά της διατίθενται περί τους 4.000 κωδικούς προϊόντων.
Η επιλογή να συμπεριλάβει ένα από τα πρώτα της καταστήματα στο Fashion City Outlet οφείλεται στην αυξημένη απόδοση πωλήσεων του εμπορικού κέντρου, τη διείσδυσή του στη Θεσσαλική αγορά, τις λειτουργικές εγκαταστάσεις του (χωρητικότητα στάθμευσης 1600 αυτοκινήτων) και τη στρατηγική του θέση στο Θεσσαλικό διαμέρισμα.
Με βάση τον σχεδιασμό του πολωνικού ομίλου, συνολικά μέσα στο επόμενο δίμηνο ο αριθμός των καταστημάτων της στην Ελλάδα θα φθάσει τα επτά, ενώ μέχρι το τέλος του 2022 με αρχές του 2023 τα δέκα καταστήματα.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr