Εύστοχη η ερώτηση της ΛΑ.ΣΥ. (ΚΚΕ) στο Περιφερειακό Συμβούλιο για την αργοπορία στην ολοκλήρωση του δρόμου Λάρισας – Τρικάλων, αλλά λειψή. Οι σύντροφοι ξέχασαν να αναφέρουν το σπουδαιότερο. Η σύμβαση του έργου (προϋπολογισμού 23,4 εκ. ευρώ) διαλύθηκε από ολιγωρία του δημοσίου και ο ανάδοχος, Αθανάσιος Σανίδας, ιδιοκτήτης της κατασκευάστριας «Λατομεία Τυρνάβου Α.Ε.», κούνησε μαντήλι από τον περασμένο Νοέμβριο. Αιτία ή αφορμή - όπως θέλετε πείτε το-, στάθηκε το γεγονός ότι η 10η δόση πληρωμής του καταβλήθηκε με καθυστέρηση πέραν των δυο μηνών, και έτσι του έδωσε το νόμιμο δικαίωμα να αποχωρήσει από το έργο χωρίς δική του ευθύνη. Το είχε πάρει με έκπτωση 44%...

Αποχώρηση εργολάβου έχουμε όμως σε ένα ακόμα μεγάλο θεσσαλικό οδικό έργο, πάλι με ευθύνη του δημοσίου, γεγονός που αυξάνει τα ερωτήματα γιατί συμβαίνει αυτό. Πρόκειται για το κομμάτι του δρόμου από το Δέλτα Καρδίτσας μέχρι την είσοδο της πόλης, προϋπολογισμού 32,3 εκ. ευρώ, το οποίο είχε αναλάβει η «P.& C. Developent S.A.». Η εν λόγω κατασκευαστική είχε κερδίσει τον διαγωνισμό προσφέροντας έκπτωση 46,03%...

 Μετά τις παραπάνω αποχωρήσεις μένει να δούμε αν θα ολοκληρωθεί ομαλά η κατασκευή του τμήματος «Παράκαμψη Συκεώνας», στον δρόμο Λάρισας – Καρδίτσας, καθώς η τελευταία παράταση που πήρε ο ανάδοχος λήγει στις 3 Απριλίου 2025. Εργολάβος και σε αυτό είναι η «Λατομεία Τυρνάβου Α.Ε.» η οποία είχε κερδίσει την σχετική δημοπρασία προσφέροντας 11,3 εκ. ευρώ και έκπτωση 57%...

Εφ. ΚΟΣΜΟΣ, Κώστας Τόλης (από τη στήλη Kampos Land)

* H φωτογραφία είναι τυχαία