Η φωτογραφία με το εγκαταλελειμμένο, ετοιμόρροπο σπίτι που βρίσκεται στο Βαρούσι των Τρικάλων και "κυκλοφορεί" ακόμη στα καρουζέλ του τοπικού ηλεκτρονικού τύπου, έχει μια πολύ ωραία ιστορία.
Έφθασε στην αλληλογραφία των τοπικών ΜΜΕ πριν από δύο χρόνια περίπου από το Γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων. Μαζί με άλλες φωτογραφίες σπιτιών στην ίδια κατάσταση αφορούσε στις ενέργειες του Δήμου, με την αυτοψία κλιμακίου της Πολεοδομίας και την καταγραφή των επικίνδυνων κτηρίων στην παραδοσιακή συνοικία της πόλης.
Στο συγκεκριμένο σπίτι, όπως μπορεί να διακρίνει κανείς πολύ εύκολα, έχουν γραφτεί στους τοίχους του διάφορα συνθήματα και σχεδιαστεί γκράφιτι απολύτως ακατανόητα. Ανάμεσα σε αυτά, όμως, ένα πολύ κατανοητό και απολύτως ευανάγνωστο! "Αγάπη ρε μουνια", το οποίο μάλιστα βρίσκεται σε ψηλό σημείο προκαλώντας εντύπωση για τις ικανότητες και την έμπνευση του καλλιτέχνη! Πού να σκαρφάλωσε άραγε και κατάφερε να το γράψει, έτσι ώστε να δεσπόζει και να μαγνητίζει τα βλέμματα με την πρώτη ματιά;
Εκτός του φωτογράφου... μα πού εστίαζε, απορώ!
Διότι, ωραίο είναι το σύνθημα. Δεν τίθεται ζήτημα λογοκρισίας, πουριτανισμού, μικροαστισμού... Απλώς, δεν συνάδει με την επισημότητα και την σοβαρότητα της είδησης και του φορέα που την μεταδίδει.
Γι΄αυτό το Γραφείο Τύπου του Δ.Τρικκαίων γρήγορα κατάλαβε αυτήν την αντίφαση και έσπευσε άμεσα να "διορθώσει" την φωτογραφία. "Έσβησε" το σύνθημα και ο τοίχος έγινε πεντακάθαρος και κόσμιος. Επίσημος και σοβαρός. Τι μ@νι@ είναι αυτά στα καλά του καθουμένου... ίσως να σκέφθηκαν.
Και ορθώς, ίσως να σκέφθηκαν. Απλώς, εστάλησαν και οι δύο φωτογραφίες, το πριν και το μετά, στο ίδιο mail. Κι επειδή στα Τρίκαλα ζούμε, ας μην έχουμε ιδιαίτερες απαιτήσεις! Αφενός, δημοσιεύθηκαν και οι δύο, αφετέρου το πουλί πέταξε! Verba volant, scripta manent.
Και καθώς τα γραπτά μένουν, παραμένουν ακόμη και σήμερα στους σκληρούς δίσκους κάποιων υπολογιστών, με αποτέλεσμα "το σπίτι του Βαρουσίου με το σύνθημα", να παίζει πρωτοσέλιδο ακόμη και σήμερα, κυριολεκτικώς!
Άγνωστο παραμένει εάν οι διαχειριστές των sites που χρησιμοποιούν ακόμη την φωτογραφία, δεν χαρακτηρίζονται από παρατηρητικότητα ή αντιθέτως χαρακτηρίζονται. Ασπάζονται πλήρως το νόημα του συνθήματος και μεταδίδουν μέσω του παγκόσμιου ιστού την τεράστια αξία του.
Αγάπη μόνο ρε... παιδιά!
Και τι α κάνς; Α κάειτς α μαλώεις;