Με συγκεκριμένες ενέργειες ξεκίνησε από τον Δήμο Τρικκαίων το προηγούμενο διάστημα, η διαδικασία διευθέτησης όλων των θεμάτων για την ομαλή λειτουργία των κοιμητηρίων. Ειδικά τα δύο μεγαλύτερα στην πόλη των Τρικάλων, απαιτούν συγκεκριμένες ενέργειες που θα αποβούν σε όφελος του Δήμου και των πολιτών. Όπως αναφέρεται από το γραφείο Τύπου οι δράσεις που ήδη υλοποιούνται ή βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης, είναι τρεις.
- Από την Αστική Ανάπτυξη ΑΕ (αρμοδιότητα της οποίας είναι η διαχείριση των κοιμητηρίων) ξεκίνησε η καταγραφή της κατάστασης και εκπονείται ο νέος κανονισμός Λειτουργίας των κοιμητηρίων
- Η ίδια εταιρία του Δήμου μελετά και σχεδιάζει τα όσα προβλέπει ο νόμος για τα νέα κοιμητήρια, τις σχετικές αδειοδοτήσεις και όλο το αυστηρό πλαίσιο λειτουργίας τους.
- Ο Δήμος Τρικκαίων και δη η Οικονομική του Υπηρεσία εγκατέστησε συγκεκριμένο πρόγραμμα για τη λειτουργία των κοιμητηρίων.
Συγκεκριμένα, τοποθετήθηκε ένα λειτουργικό σύστημα, το οποίο επιτρέπει την παρακολούθηση όλων των παραμέτρων που σχετίζονται με τη λειτουργία μιας ορθώς δομημένης δομής του Δήμου.
Το σύστημα αυτό οργανώνει και διαχειρίζεται τη δραστηριότητα των κοιμητηρίων, αποτυπώνει και οργανώνει τη χωροταξική κατανομή, παρακολουθεί τα οικονομικά δεδομένα και επιτρέπει την εξαγωγή συμπερασμάτων μέσω της στατιστικής «παραγωγής» στοιχείων.
Έτσι, ο Δήμος μπορεί να έχει ολοκληρωμένη άποψη και να οργανώνει με τον καλύτερο τρόπο όλα όσα σχετίζονται με το ευαίσθητο αυτό θέμα.
Tο kosmoslarissa.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.