Σαν… σαρδέλες ταξιδεύουν οι επιβάτες της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Καλαμπάκα, καταγγέλλει με δεύτερη επιστολή της, εντός ολίγων μηνών, στον πρόεδρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. η βουλευτής Λάρισας, του ΣΥΡΙΖΑ, Ηρώ Διώτη:
«…Το τρένο χωρά 144 καθήμενους και με όρθιους ξεπερνά τα 200 άτομα χωρητικότητα, δημιουργώντας συνθήκες ασφυξίας στους ταξιδιώτες, που αναγκάζονται σε πολλές περιπτώσεις να ταξιδεύουν ακόμη και ο ένας πάνω στον άλλο, ενώ σε πολλές διαδρομές έχουν σημειωθεί λιποθυμίες λόγω συνωστισμού.
Οι συνθήκες θα ήταν τελείως διαφορετικές εάν δεν είχε αποσυρθεί ήδη από το καλοκαίρι από την κυκλοφορία η αμαξοστοιχία 2595 με ώρα αναχώρησης 15.37 από Θεσσαλονίκη, η οποία εξυπηρετούσε πληθώρα εργαζομένων και φοιτητών, οι οποίοι αναγκάζονται να ταξιδεύουν με την αμέσως επόμενη διαθέσιμη αμαξοστοιχία, δηλαδή την 591...».
Μια χαρά τα επισημαίνει, μόνο που η κατάσταση στον ελληνικό σιδηρόδρομο είναι πλέον ανίατη. Τα τρένα λειτούργησαν κατά τις προηγούμενες δεκαετίες, τότε δηλαδή που υπήρχαν λεφτά, πρωτίστως ως μέσα πελατειακών διορισμών και δευτερευόντως για την εξυπηρέτηση του κοινού.
Η καλύτερη θεραπεία, για να σταματήσουν και οι φορολογούμενοι να πληρώνουν το τεράστιο παθητικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., είναι να δοθούν τάχιστα σε ιδιώτες ώστε να αποκτήσουμε επιτέλους ελληνικό σιδηρόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Όλα τ΄άλλα…
Κ.Τ.