Οι καταναλωτές στην προσπάθειά τους να εξοικονομήσουν χρήματα, εκμεταλλεύονται ιδιαίτερα τις προσφορές και τις εκπτώσεις που παρέχουν τα σουπερμάρκετ μέσα από πρακτικές έξυπνων αγορών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) σε δείγμα 2.000 καταναλωτών από όλη την Ελλάδα, το 90,3% αυτών εξοικονομεί χρήματα μέσω προσφορών - κουπονιών - δωροεπιταγών που προσφέρουν τα σουπερμάρκετ και οι προμηθευτές των προϊόντων.
Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι το 69,3% των καταναλωτών εξοικονομεί τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών του και το 40,9% τουλάχιστον 10%. Σε κάθε περίπτωση η τάση είναι αυξητική, καθώς το 76% των καταναλωτών δήλωσε ότι το 2014 αγόρασε περισσότερες προσφορές σε σχέση με το 2013.
Δείγμα της συσσωρευμένης οικονομικής στενότητας…
Τ.Π.