Χωρίς χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ θα μείνουν μέχρι νεωτέρας, τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, ενώ θολό παραμένει το τοπίο κατά πόσο θα μπορέσουν να ενταχθούν στα προγράμματα. Όπως ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Σταθάκης το νέο χρηματοδοτικό πλαίσιο προβλέπει πολύ λίγα κονδύλια για έργα υποδομής με αποτέλεσμα αν μεταφερθούν σε αυτό και οι αυτοκινητόδρομοι, θα καλύψουν πλήρως τους διαθέσιμους πόρους. Ο ίδιος, ωστόσο, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ανοίξει κάποιο παράθυρο στο μέλλον, λέγοντας πως θα χρειαστεί να γίνει διαπραγμάτευση για το θέμα.
Οσον αφορά τον Ε-65, όπου οι εργασίες στο τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα έχουν ολοκληρωθεί κατά το ήμισυ, η επανεκκίνηση είναι συνάρτηση της αποπληρωμής ποσού 400 εκατ. ευρώ που οφείλει στην κοινοπραξία το Δημόσιο από τον Ιανουάριο. Η μη έγκαιρη καταβολή των χρημάτων έχει οδηγήσει "δικαιωματικά” σε αθέτηση της καταβολής της χρηματοδοτικής συμβολής από τις τράπεζες και ως αποτέλεσμα οι εργασίες εκτελούνται με αργούς ρυθμούς, εάν δεν έχουν "παγώσει”. Στο έργο, μαζί με αυτό της Ιόνιας Οδού, απασχολούνται περίπου 3.000 εργαζόμενοι…
Τ.Π.