Ομολογημένος πόθος των Θεσσαλών είναι να έρθει μια μέρα που θα μπορούν, επιτέλους, να φτάνουν με το τρένο στην Αθήνα σε χρόνο μικρότερο και ανθρωπινότερες συνθήκες ταξιδίου. Τα νέα λοιπόν από το μέτωπο αυτό έχουν αξία:
Μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υποδομής και επιδομής στο τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι. Αντιστοίχως οι εργασίες ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβρη του 2016.
Παράλληλα αναμένεται τους επόμενους δύο μήνες να υπογραφεί η συμφωνία μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και ΑΔΜΗΕ για τους υποσταθμούς της γραμμής, οι οποίοι θα τροφοδοτούν την ηλεκτροκίνηση.
Το τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί την Άνοιξη του 2017, οπότε και θα αρχίσουν οι εργασίες δοκιμών και πιστοποίησης του έργου.
Οι Σιδηροδρομικοί Σταθμοί της γραμμής υλοποιούνται σε φάσεις, ώστε να μην κωλύεται η κυκλοφορία του ΟΣΕ στη γραμμή και να είναι σε λειτουργία τα υφιστάμενα συστήματα σηματοδότησης – τηλεπικοινωνιών, τα οποία θα αντικατασταθούν από τα νέα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα.
Μέχρι σήμερα, στη στρώση της γραμμής έχουν ολοκληρωθεί 9 Km σταθερής επιδομής, στη σήραγγα Καλλιδρόμου, και 89 Km σκυρογραμμής στο υπόλοιπο τμήμα.
Η υλοποίηση του έργου με αυτούς τους ρυθμούς θα φέρει το ζητούμενο αποτέλεσμα που είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στην ώρα τους.
Εκτός αν απόψε έχουμε παρατράγουδα με την πορεία της χώρας, οπότε η λύση θα είναι απλή: Επιστροφή στο κάρβουνο…