Στον χαιρετισμό της με την ανάληψη των καθηκόντων της η νέα περιφερειακή διευθύντρια εκπαίδευσης κα. Ελένη Αναστασοπούλου αναφέρει τα εξής:
Η Διεύθυνση της Περιφερειακής εκπαίδευσης είναι καταρχάς θέση διοικητικής ευθύνης αλλά εμπεριέχει το στοιχείο της κοινωνικής ευθύνης και βέβαια αυτό της παιδαγωγική ευθύνης. Η άποψη μου για τον συγκεκριμένο ρόλο έχει ένα κεντρικό άξονα, το όραμα το οποίο έχει δύο κατευθύνσεις. Το γενικότερο όραμα για την εκπαίδευση αλλά και το ειδικότερο που αφορά τον συγκεκριμένο οργανισμό.
Το γενικότερο όραμα διαπνέεται από τη φιλοσοφία της Ρόζας Ιμβριώτη, του Δημήτρη Γληνού και περιέχει τα πέντε βασικά αιτήματα της παιδείας, όπως τα είχε ορίσει ο Δελμούζος και είναι μέχρι σήμερα επίκαιρα και ζητούμενα.
Πέντε αιτήματα στην υπηρεσία μιας εκπαίδευσης εστιασμένης στην κοινωνική δυναμική, στη δημοκρατία, στην άμβλυνση των ανισοτήτων που οφείλονται σε κοινωνικοοικονομικούς παράγοντες, και στην αγωγή μαθητών, πολιτών με κριτική σκέψη και στάση. Η παιδεία πρέπει να είναι:
- Δημοκρατική στην οργάνωση και στη διοίκηση
- Ενιαία και το πνεύμα της να συνέχει όλες τις βαθμίδες
- Να στηρίζεται στη μελέτη του τόπου, της ζωής και του πολιτισμού του
- Να επιλέγει τα γόνιμα και ουσιαστικά στοιχεία του πολιτισμού
- Να βασίζεται σ’ ένα ικανό και συνεχώς καταρτιζόμενο διδακτικό προσωπικό.
Το ειδικότερο όραμα, αφορά τους στόχους της συγκεκριμένης υπηρεσίας της Περιφερειακής διεύθυνσης. Η ανάπτυξη και γνωστοποίηση του οράματος θα λειτουργήσει ως κοινός σκοπός, ως παρακίνηση κι ως συνεκτικός ιστός που θα διατρέχει όλη τη δομή της εκπαίδευσης στην περιφέρεια Θεσσαλίας, από τον δάσκαλο μέχρι τα στελέχη εκπαίδευσης. Αυτό σημαίνει ότι θα επιδιώξουμε έναν στρατηγικό σχεδιασμό σε βάθος χρόνου που θα διασφαλίζει τη συνέχεια της διοίκησης αλλά και θα εξυπηρετεί την επιμέρους στοχοθεσία και θα λύνει πρακτικά, λειτουργικά κι εκπαιδευτικά ζητήματα.
Αυτό ελπίζω ότι θα προκύψει μετά από τη συνεργασία και τις προτάσεις όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και των θεσμικών οργάνων με βάση τις ανάγκες και τις δυνατότητες της Περιφέρειας. Πρακτικά αυτό σημαίνει συνεργασία με Πανεπιστήμια, με Δήμους, με την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση Θεσσαλίας και άλλους φορείς.
Ευχαριστώ την απερχόμενη Περιφερειακή Διευθύντρια κα. Ζιάκα Βασιλική για την σφαιρική ενημέρωση και την μέχρι στιγμής διεκπεραίωση όλων των επίκαιρων ζητημάτων. Η εμπειρία της και η ευσυνειδησία της στην άσκηση των καθηκόντων της είναι πολύτιμη και πρόθεσή μου κι επιθυμία είναι η συνέχεια της συνεργασίας μας στο πλαίσιο των θεσμικών μας ρόλων. Να της ευχηθώ καλό έργο και καλή συνεργασία από τη νέα της θέση ως Σχολικής Συμβούλου Φυσικής Αγωγής.
Αυτό που προέχει άμεσα είναι η απρόσκοπτη λειτουργία των Πανελλαδικών εξετάσεων, μια διαδικασία εν εξελίξει, την οποία η υπηρεσία έχει δρομολογήσει, μέχρι στιγμής τουλάχιστο, έτσι ώστε να μην προκύψουν εκκρεμότητες, διότι ο χρόνος ως γνωστόν είναι αμείλικτος και η διοίκηση δεν μπορεί να παρουσιάζει κενά και να περιμένει τις όποιες αλλαγές. Ακολουθούν τα λειτουργικά και οργανικά κενά έτσι ώστε να ξεκινήσει το νέο σχολικό έτος χωρίς προβλήματα, οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα και βέβαια πλείστα άλλα καθημερινά θέματα.
Τέλος, θεωρώ σημαντικό να επισημάνω ότι όπως στα εκπαιδευτικά ζητήματα εμπιστεύομαι τους εκπαιδευτικούς, τα στελέχη και τα συνδικαλιστικά όργανα και θα στηριχτώ στη συνεργασία τους, έτσι και στα διοικητικά έχω εμπιστοσύνη στις προσωπικές και συλλογικές ικανότητες, στη δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα του διοικητικού προσωπικού της Περιφερειακής Διεύθυνσης, για την πραγματοποίηση των στόχων.
Ας μην ξεχνάμε εξάλλου ότι στην Αρχαία Αθήνα το ανθρώπινο δυναμικό αποτελούσε το σημαντικότερο κεφάλαιο με το οποίο μια πόλη με περιορισμένους πόρους κατόρθωσε να γίνει μεγάλη οικονομική και στρατιωτική δύναμη φτάνοντας στον χρυσό αιώνα του Περικλέους.