Πάνω από 30 χρονών πολλά από τα αγωνιστικά ιστορικά οχήματα που επί 6 ώρες στάθμευσαν στην κεντρική πλατεία Τρικάλων.
Αλλά πάντα ακμαία, «ζωντανά», δυναμικά», με στυλ και «χαρακτήρα». Και πραγματικά ιταλικές, γερμανικές, σοβιετικές, βρετανικές γαλλικές κατασκευές, με το δικό τους μηχανικό κιβώτιο, με το δικό τους σασί, με τα δικά τους ανταλλακτικά.
Για αυτό και ο αγώνας «24 ώρες Ελλάδα» που διοργάνωσε για 22η χρονιά ο ΣΙΣΑ (Σύλλογος Ιστορικών Σπορ Αυτοκινήτων) με την ενεργή στήριξη του Δήμου Τρικκαίων, εντυπωσίασε τους τρικαλινούς και τις τρικαλινές.
Από αργά το απόγευμα του Σαββάτου μέχρι περίπου τα μεσάνυχτα, τα 90 πληρώματα ανασυγκροτήθηκαν στα Τρίκαλα, το μέσον της διαδρομής Χαλκίδα – Τρίκαλα – Χαλκίδα του φετινού αγώνα, μέσω λίμνης Πλαστήρα και Λαμίας.
Ο Δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου υποδέχθηκε τους αγωνιζόμενους, ενώ και η εντεταλμένη σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων κ. Αλεστά και ο τ. πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Μιχάλης Λάππας και ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού κ. Α. Αναστασίου με την παρουσία τους ενίσχυσαν την ήδη εκφρασμένη στήριξη του Δήμου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Δεν ήταν η πρώτη φορά εξάλλου που τα ιστορικά αυτοκίνητα, αγωνιστικά ή μη, στάθμευαν στα Τρίκαλα.
Αλλά αυτή τη φορά ο χαρακτήρας του αγώνα (24ωρος) και η χαρά των τρικαλινών για τις «καλλονές» που παραμένουν «μάχιμες» θυμίζοντας το «Ακρόπολις» και άλλες στιγμές – μοναδικές ίσως για τον καθένα – εντυπωσίασε κάθε ηλικίας τρικαλινό/ή.
Οι παλαιότεροι μονολογούσαν «αυτά τα αυτοκίνητα είναι αθάνατα» και οι νεότεροι έψαχναν τα περισσότερο προβεβλημένα, ενίοτε αγνοώντας την ιστορικότητα, για παράδειγμα, σοβιετικών ή γιαπωνέζικων αυτοκινήτων που μετείχαν στον αγώνα.
Μετά την ανασυγκρότηση, μετά τη μικρή περιήγηση στα Τρίκαλα, ο αγώνας συνεχίστηκε προς λίμνη Πλαστήρα, για να τερματίσουν οι διαγωνιζόμενοι ξανά στη Χαλκίδα το μεσημέρι της Κυριακής.
Θανάσης Μιχαλάκης (Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων)