Συνεργασία των τρικαλινών επιχειρηματιών, καλές πρακτικές και ομοθυμία για τον Μύλο των Ξωτικών. Αυτό είναι το συμπέρασμα της σύσκεψης που συγκάλεσε ο Δήμαρχος Τρικκαίων για την προετοιμασία της υποδοχής και φιλοξενίας των εκατοντάδων χιλιάδων επισκεπτών στην πρωτεύουσα των Χριστουγέννων, τα Τρίκαλα. Όπως σημειώνεται σε δελτίο Τύπου ο κ. Παπαστεργίου σε ευρεία σύσκεψη το μεσημέρι στο Δημαρχείο Τρικκαίων, συζήτησε με τους εκπροσώπους και επικεφαλής των εμπόρων, των επαγγελματιών, των βιοτεχνών, του Επιμελητηρίου, των καταστημάτων εστίασης, των καφετεριών, των καταστηματαρχών της περιοχής των «Μανάβικων». Αντικείμενο, η συνεργασία και η επίλυση προβλημάτων για την εικόνα της πόλης με αφορμή τη μεγαλύτερη διοργάνωση της χώρας μας τα Χριστούγεννα.
Συζητήθηκε ευρύτατο φάσμα θεμάτων: καθαριότητα, στάθμευση, φωτισμός, στολισμός, εξυπηρέτηση επισκεπτών, μουσική, ξεναγήσεις, πολιτιστικά δρώμενα κ.α.
Στα περισσότερα από όσα τέθηκαν, ο Δήμος έχει ήδη χαράξει πολιτική και δράσεις, με ολοκληρωμένο σχέδιο. Όπως, την ανάγκη προώθησης τοπικών προϊόντων, με τη «γευστική ταυτότητα» που προωθεί ο Δήμος, στοχεύοντας στην ενίσχυση της τοπικής αγοράς και της τοπικής επιχειρηματικότητας.
Συγκεκριμένα ζητήματα, που αφορούν σε επιμέρους πρακτικές, ήδη μελετώνται από τον Δήμο, προκειμένου να υλοποιηθούν άμεσα. Δεν είναι τυχαίο, για παράδειγμα, το ότι έγιναν σοβαρές και βελτιωτικές προτάσεις για τα θέματα της ένταξης του πλούσιου προγράμματος εκδηλώσεων, σε περισσότερα σημεία της πόλης.
Ακόμη, ο κ. Παπαστεργίου έθεσε τα ζητήματα που με ευκολία, μπορούν να αποδώσουν. Όπως, για παράδειγμα, τη συνεργασία σε θέματα καθαριότητας και φωτισμού ή την άμεση παρέμβαση του Δήμου σε επείγοντα ζητήματα.
Όλα αυτά τα θέματα, επιστεγάστηκαν με τη νέα έκδοση του πληροφοριακού υλικού του Δήμου Τρικκαίων, για τον μύλο των Ξωτικών. Το υλικό αυτό, όπως τόνισε η αντιδήμαρχος Δημοσίων Σχέσεων κ. Ντίνα Δήμα, θα βρίσκεται πλέον σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφετέριες για όλους τους επισκέπτες, προκειμένου να πληροφορούνται για σημεία ενδιαφέροντος της πόλης. Παρών στη σύσκεψη ήταν και ο αντιδήμαρχος Καθημερινότητας κ. Χ.ρ Γούλας.