Απάντηση στα λεγόμενα του Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλίας, Χρήστου ΜΙχαλάκη, αναφορικά με την ύπαρξη περιοχής στο νομό Τρικάλων με το όνομα "ΒΙΟΣΕΡ", δίνει ο Σύλλογος Τουριστικών Γραφείων Τρικάλων. 

Πρόκειται για το ζήτημα που κατήγγειλε με επιστολή του την Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου ο Σύλλογος, αναφέροντας πως το εργοστάσιο ΒΙΟΣΕΡ, που βρίσκεται έξω από την πόλη των Τρικάλων, έχει χαρακτηρισθεί, μέσω κρατικού εγγράφου της Π.Ε. Τρικάλων, ως χωριό του Δήμου Φαρκαδόνας με αποτέλεσμα η μεταφορά των εργαζομένων να γίνεται από λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ και όχι από τουριστικά λεωφορεία, όπως ορίζεται βάσει νόμου. 

Στην νέα του ανακοίνωση ο Σύλλογος Τουριστικών Γραφείων Τρικάλων, αναφερόμενος στον Χρ.Μιχαλάκη επισημαίνει τα εξής: 

"Με μεγάλη μας λύπη, ακούσαμε σήμερα σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό τον Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Μιχαλάκη να προσπαθεί να αιτιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Συγκεκριμένα να αναφέρει πως υπάρχει εδώ και τριάντα χρόνια, από αρχής λειτουργίας του ομώνυμου εργοστασίου, γενικώς και αορίστως μια περιοχή αποκαλούμενη «ΒΙΟΣΕΡ», στην οποία μπορεί να ταξιδέψει ο καθένας μας με την υπεραστική συγκοινωνία πληρώνοντας ένα εισιτήριο.

Εμείς προκαλούμε δημοσίως τον κ. Αντιπεριφερειάρχη να μας παρουσιάσει οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο που να οριοθετεί σαφώς την περιοχή αυτή! Δυστυχώς ο κ. Μιχαλάκης προσπαθεί να ξαναγράψει την γεωγραφία του Νομού Τρικάλων, αποκαλώντας ουσιαστικά ψεύτες, το Υπουργείο Εσωτερικών και την Ελληνική Στατιστική Αρχή, οι οποίοι με επίσημο έγγραφό τους, μας τονίζουν κατηγορηματικά, ότι δεν υφίσταται τέτοια περιοχή, οικισμός, ή χωριό με το όνομα «ΒΙΟΣΕΡ» στο Νομό Τρικάλων.

Το πολύ περίεργο αυτό φαινόμενο (αλλά και συνάμα πολύ βολικό για κάποιους) υφίσταται εδώ και τριάντα χρόνια, όπως ελέχθη από τον κ. Αντιπεριφερειάρχη, σε μία απόπειρα να απαλλάξει τον ίδιο, καθώς και τον Περιφερειάρχη κ. Αγοραστό από τις ευθύνες τους! Παραπέμποντας φυσικά στην γνωστού τύπου αιτιολόγηση: «το παρέλαβα το φαινόμενο, δεν το δημιούργησα.».

Το γεγονός ότι η έγκριση αυτή ανανεώνεται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας κάθε εξάμηνο, βολικά δεν αναφέρθηκε ποτέ και φυσικά οι ευθύνες γίνανε απευθείας μπαλάκι στον τοπικό συγκοινωνιακό φορέα, ο οποίος ζήτησε την έγκριση της γραμμής προς την ανύπαρκτη περιοχή και αόριστα προς άλλους ελεγκτικούς μηχανισμούς. «Δεν μπορούμε  να ελέγχουμε εμείς» είπε χαρακτηριστικά ο κος Μιχαλάκης.

Ποιος εγκρίνει τελικά τις υπεραστικές γραμμές των συγκοινωνιακών φορέων της Θεσσαλίας;

Ποιός ελέγχει τη νομιμότητά τους;

Ποιός φέρει τελικά ευθύνη γι’ αυτές; 

Προκαλούμε τον κ. Μιχαλάκη να ταξιδέψει μια μέρα με το υπεραστικό αυτό δρομολόγιο, πληρώνοντας μάλιστα και το αντίστοιχο εισιτήριο, όπως ο ίδιος είπε. Εμείς πάντως το κάναμε και ουδέποτε δεν μας ζητήθηκε καταβολή εισιτηρίου, από την επιβίβασή μας, μέχρι και την αποβίβασή μας εντός του προαυλίου της ΒΙΟΣΕΡ Α.Ε., τόπο τερματισμού του εν λόγω δρομολογίου. Προς απόδειξη τούτων υπάρχει φυσικά και αντίστοιχη επίσημη καταγραφή συμβάντος.

Λεωφορείο λοιπόν κε Αντιπεριφερειάρχα, που να τερματίζει μέσα στον ιδιωτικό χώρο ενός εργοστασίου, χωρίς την καταβολή εισιτηρίου από τους επιβάτες, δεν εκτελεί δημόσια συγκοινωνία αλλά μισθωμένη μεταφορά, όσο κι αν προσπαθείτε να το βαφτίσετε αλλιώς! Για να ακούσουν οι Τρικαλινοί την αλήθεια! 

Πάλι καλά να λέμε, που δεν υπάρχει εργοστάσιο στην περιοχή μας με την επωνυμία «ΑΤΛΑΝΤΙΣ Α.Ε.», γιατί πολύ πιθανόν να εγκρίνατε και υπεραστική γραμμή προς την Χαμένη Ατλαντίδα!". 

trikalaenimerosi.gr