Στον διεθνή διάλογο και σχεδιασμό για το μέλλον των μεταφορών στις πόλεις μέσω τη καινοτομίας, εντάχθηκε πλέον ο Δήμος Τρικκαίων, εκπροσωπώντας τη χώρα μας στο Διεθνές Φόρουμ Μεταφορών (International Transport Forum). Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου το τριήμερο 18-20 Μαΐου 2016 στη Λειψία της Γερμανίας, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων διά της υφυπουργού κ. Μαρίνας Χρυσοβελώνη μετείχε στο συνέδριο, με τον Δήμο Τρικκαίων και την e-trikala A.E. να οργανώνει το ελληνικό περίπτερο και να παρουσιάζει το CityMobil2. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του ΟΟΣΑ, στο πλαίσιο της δανέζικης προεδρίας της ΕΕ και είχε ως θέμα «Green and Inclusive Transport» (Πράσινες και Περιεκτικές Μεταφορές).
Το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό, αυτό το παγκόσμιας σημασίας τεχνολογικό επίτευγμα, παρουσιάστηκε στους υπουργούς και αξιωματούχους 57 χωρών, σε υψηλόβαθμα στελέχη διεθνών οργανισμών, σε εκπροσώπους Δήμων (από τις ΗΠΑ μέχρι τη Ρωσία, όπως Λος Αντζελες, Σαν Φραντσίσκο, Μόσχα). Επίσης, σε εκπροσώπους ευρωπαϊκών και περιφερειακών ενώσεων της βιομηχανίας, επιχειρηματίες, επενδυτές και, συνολικώς, σε πάνω από 1.000 συμμετέχοντες – εμπλεκόμενους με θέματα αυτοκίνησης και μεταφορών.


Ο Δήμαρχος Τρικκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου επεσήμανε τα οφέλη και τα σημαντικά συμπεράσματα που εξήχθησαν από τη λειτουργία του CityMobil2 στα Τρίκαλα. Ειδικό, εξάλλου, ήταν το ενδιαφέρον για την αυτόνομη κίνηση, που αναπτύχθηκε σε ξεχωριστή Στρογγυλή Τράπεζα, ενώ έμφαση δόθηκε στο Φόρουμ, και για τη βιώσιμη κινητικότητα (υπενθυμίζεται η ένταξη του Δήμου στις 10 πόλεις της Ευρώπης για το συγκεκριμένο θέμα).
Πλέον, ο Δήμος Τρικκαίων, με τη συνεργασία με το υπουργείο ΠΟΜΕΔΙ, προωθεί την καινοτομία μέσω της εμπειρίας από το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό. Στο συνέδριο, εξάλλου, συζητήθηκαν εντόνως, καλές πρακτικές σε θέματα μεταφορών και αυτοκίνησης στις πόλεις, σε παγκόσμιο επίπεδο.  Στο πλαίσιο αυτό, όπως τόνισε ο κ. Παπαστεργίου, η συνεργασία με το υπουργείο επεκτείνεται και σε ευρωπαϊκά προγράμματα.
Επίσης, ο Δήμαρχος Τρικκαίων έθεσε στην κ. Χρυσοβελώνη, το μείζον θέμα της νέας καθυστέρησης στην έγκριση της μελέτης για τον ποδηλατόδρομο. Καθυστέρηση που πλέον φτάνει το διάστημα των τριών μηνών.