Με όσες «χρυσοβελωνιές» και να ράψει, όσες κορδέλες και να κόψει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν μπορεί να κρύψει το γεγονός ότι την περασμένη βδομάδα με συνοπτικές διαδικασίες και με τις ψήφους των βουλευτών της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του Ποταμιού και της Ένωσης Κεντρώων ψηφίστηκε στην ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο που αφορά την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρομικών μεταφορών και υποδομών της χώρας. Η Χρυσή Αυγή ψήφισε κατά με το σκεπτικό ότι η κυβέρνηση είναι «ανίκανη» να εξυπηρετήσει τους ντόπιους επιχειρηματίες. Το ΚΚΕ το καταψήφισε αναδεικνύοντας τον αντιλαϊκό του χαρακτήρα.
Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών ενσωματώνει αυτούσια την ευρωπαϊκή οδηγία για τη δημιουργία «ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου και άλλες διατάξεις».  Με το διαχωρισμό του δικτύου από το κυρίως μεταφορικό έργο διευκολύνεται η ιδιωτικοποίηση, αφού έτσι ξεπουλιέται το κερδοφόρο τμήμα του μεταφορικού έργου, ενώ το δίκτυο και το κόστος που συνεπάγεται η συντήρησή του παραμένουν στο Δημόσιο. Όλες οι διατάξεις του νομοσχεδίου είναι κομμένες και ραμμένες στα μέτρα των μονοπωλιακών ομίλων του συγκεκριμένου κλάδου και το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της ανάπτυξης που επιδιώκουν η κυβέρνηση και τα άλλα αστικά κόμματα.
Η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων γης και κρατικών επιχειρήσεων δεν αποτελεί μια τυχαία επιλογή, αλλά βασικό άξονα της στρατηγικής του κεφαλαίου και της ΕΕ για τη δημιουργία των νέων πεδίων κερδοφορίας. Λιμάνια, αεροδρόμια, σιδηρόδρομοι, εκτάσεις γης, όλα παραχωρούνται για τις ανάγκες της καπιταλιστικής ανάπτυξης. Επιπλέον και ο κρατικός τομέας υπηρετεί τους μονοπωλιακούς ομίλους με τις τσουχτερές αυξήσεις που επιβλήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια στα εισιτήρια και το τσάκισμα των εργασιακών δικαιωμάτων. Η ιδιωτικοποίηση θα επιδεινώσει ακόμη περισσότερο την κατάσταση για το λαό μας με ακόμα μεγαλύτερες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων, τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων και βεβαίως δημιουργούνται έντονες ανησυχίες για το μέλλον της διαδρομής «Παλαιοφάρσαλος- Καλαμπάκα», αφού το κριτήριο διατήρησής της θα είναι η κερδοφορία της και όχι η ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών.  Επίσης  για τη διευκόλυνση της ιδιωτικοποίησης του δικτύου των σιδηροδρομικών μεταφορών της χώρας και για να «πέσουν» οι τελικές υπογραφές της παράδοσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική εταιρεία «Ferrovie Dello Stato Italiane SpA», προβλέπεται η διαγραφή των χρεών του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Ως ΚΚΕ καλούμε τους εργαζόμενους να βγάλουν συμπεράσματα και από αυτό το νομοσχέδιο, επισημαίνοντας ότι προϋπόθεση για να υπάρχουν καθολικές, φθηνές, ποιοτικές και ασφαλείς σιδηροδρομικές μεταφορές είναι τα μέσα, οι υποδομές και η διεξαγωγή των μεταφορών να λειτουργήσουν με κοινωνική ιδιοκτησία, κεντρικό σχεδιασμό και εργατικό έλεγχο στο πλαίσιο της λαϊκής οικονομίας.

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Κ.Ο.  ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΤΟΥ ΚΚΕ