Οκτώμισι μήνες πριν την έναρξη του 8ου Μύλου των Ξωτικών, ο Δήμος Τρικκαίων κάνει ένα ακόμη βήμα, για τη βελτίωση των υπηρεσιών της μεγαλύτερης χριστουγεννιάτικης διοργάνωσης.
Σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Τρικάλων και τον Εμπορικό ΣύλλογοΤρικάλων, υλοποιεί την Ακαδημία Επιχειρηματικότητας του Μύλου των Ξωτικών.
Μια οργανωμένη και συντονισμένη προσπάθεια, ώστε οι εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες από όλη τη χώρα, να απολαμβάνουν από τον ερχόμενη Δεκέμβριο, περισσότερες, καλύτερες, ποιοτικότερες, ουσιαστικότερες υπηρεσίες.
Όπως τόνισε ο κ. Παπαστεργίου, πλέον ο επισκέπτης είναι φιλοξενούμενος, οπότε αλλάζει πλήρως η φιλοσοφία για ολόκληρη την πόλη και τους επιχειρηματίες. Και επειδή, επεσήμανε, παρατηρήθηκαν φαινόμενα που δεν συνάδουν με τη βέλτιστη υποδοχή των επισκεπτών, αποφασίστηκε με τη συγκεκριμένη συνεργασία, να γίνει το επόμενο βήμα.
Αυτό είναι τα σεμινάρια που θα υλοποιηθεί δωρεάν, καθώς ιδιωτική εταιρεία, η Optimal HR Group, προσφέρθηκε να συμβάλλει στην κατεύθυνση αλλαγής της τρικαλινής φιλοξενίας.
Σε σημερινή συνέντευξη Τύπου στον Μύλο Ματσόπουλου, «έδρα» των Ξωτικών, ο κ. Παπαστεργίου διευκρίνισε ότι η διάθεση βελτίωσης έπαιξε σημαντικό ρόλο.
Λήφθηκαν υπ’ όψιν οι παρατηρήσεις των επισκεπτών, τα αρνητικά σχόλια, για καταστήματα, για υπηρεσίες, για τον Δήμο, δόθηκε έμφαση στην ανάγκη του κάθε επισκέπτη.
Για τον λόγο αυτόν, τα σεμινάρια στοχεύουν στη δημιουργία περισσότερο επαγγελματικής νοοτροπίας. Όπως διευκρίνισε και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων κ. Βασίλης Γιαγιάκος, έχει σημασία να προωθούμε τα τοπικά μας προϊόντα, βελτιώνοντας την επιχείρηση, χωρίς να θεωρούμε ότι «τα ξέρουμε όλα».
Τόνισε ότι η εκπαίδευση που θα παρασχεθεί, είναι απαραίτητη για τους επιχειρηματίες, για να βελτιώσουν συμπεριφορές, τρόπο επικοινωνίας, εξυπηρέτηση πελατών. Ετσι, επεσήμανε, θα δοθεί πρόσθετη αξία στα προϊόντα, στον τόπο μας, στον κάθε πολίτη. Μια διαδικασία που, όπως υπενθύμισε, είχε επισημανθεί ήδη 10 χρόνια πριν, ως απαραίτητη για ολόκληρη τη χώρα.
Από την πλευρά του, Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων, ο Αντιπρόεδρος Δημ. Σχέσεων κ. Θαν. Φαλτάκας ήταν σαφής: να προωθήσουμε τον επαγγελματισμό, να μη μείνουμε στις εντυπώσεις, είπε, τονίζοντας ότι οι φορείς και επιχειρηματίες «προχωρούμε ενωμένοι για να διορθώσουμε όσα χρειάζονται. Και αναφέρθηκε σε ποικίλες δράσεις από την πλευρά των εμπόρων (βιτρίνα, συμπεριφορά) αλλά και των καταστηματαρχών επισιτισμού (σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών).
Η Ακαδημία Επιχειρηματικότητας
Η βασική ιδέα της δημιουργίας της συγκεκριμένης Ακαδημίας είναι να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα των Τρικαλινών Επιχειρήσεων βελτιστοποιώντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και αναδεικνύοντας τις Τρικαλινές επιχειρήσεις ως πρωτοπόρες στη δημιουργία θετικών εμπειριών για τους επισκέπτες της πόλης και της ευρύτερης περιοχής, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Είναι διάρκεια 24 ωρών με έξι (6) τετράωρες εκπαιδευτικές συναντήσεις.
Οι εκπαιδεύσεις θα πραγματοποιούνται τα Σαββατοκύριακα
Συμμετοχές περίπου 50 επιχειρηματίες από 50 διαφορετικές εταιρείες
Σε δύο ομάδες των 25 συμμετεχόντων στην κάθε ομάδα.
Σάββατο 17:00 – 21:00 και Κυριακή 10:30 – 14:30
Ημερομηνίες των εκπαιδευτικών συναντήσεων είναι:
21 & 22/4/2018
12 & 13/5/2018
2 & 3/6/2018
16 & 17/6/2018
30/6 & 1/7/2018
14 & 15/7/2018
Κριτήρια επιλογής των επιχειρήσεων είναι:
Η επιχείρηση να απασχολεί περισσότερους από 3 εργαζομένους τουλάχιστον
Η επιχείρηση να δραστηριοποιείται εντός της Π.Ε. Τρικάλων
Να προέρχονται από δύο μεγάλες κατηγορίες:
B2C- Λιανεμπόριο, Εστίαση, Ξενοδοχεία &
Β2Β –Εφοδιαστική αλυσίδα, βιομηχανία