H περίοδος των ενδιάμεσων εκπτώσεων της άνοιξης, δεν βοήθησε και πάλι τις μικρές και μεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, καθώς είδαν τον τζίρο τους να υποχωρεί ξανά. Σε επίπεδο Τρικάλων αν και η επισκεψιμότητα ήταν μεγαλύτερη ο τζίρος υποχώρησε κατά 15%. Ειδικότερα σε έρευνα που διεξήχθη από τον Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων σε επιχειρήσεις της πόλης σχετικά με την κίνηση στην αγορά την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων του Μαΐου, τα συμπεράσματα που προκύπτουν είναι:
Στην ερώτηση πως κινήθηκαν οι πωλήσεις κατά την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων σε σχέση με πέρυσι, 5 στους 10 συναδέλφους απάντησαν ότι κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα, 4 στους 10 απάντησαν πως οι πωλήσεις τους ήταν χαμηλότερες κατά 15% (μεσοσταθμικά) σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ μόλις 1 στους 10 απάντησε ότι υπήρξε μικρή άνοδος έως 10%.
Επίσης, όσον αφορά τον μέσο όρο των εκπτώσεων που παρείχαν οι επιχειρήσεις της πόλης, ήταν από 20% έως 50%.
Όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα της έρευνας, το κύριο χαρακτηριστικό της ενδιάμεσης εκπτωτικής περιόδου είναι η υψηλότερη επισκεψιμότητα με χαμηλότερο όμως τζίρο. Οι έμποροι ανέφεραν χαρακτηριστικά, πως παρότι οι αποδείξεις που έκοψαν ήταν περισσότερες, ο μέσος όρος της τιμής ήταν μικρότερος σε σχέση με πέρυσι.
Είναι σαφές πως το αρνητικό κλίμα και η πολιτική και οικονομική αβεβαιότητα έχουν επηρεάσει την συμπεριφορά των καταναλωτών που με πολλή προσοχή και πολύ συγκρατημένα κάνει τις αγορές του προσπαθώντας να καλύψει μόνο τις ανάγκες του.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων αξιολογώντας τα αποτελέσματα του δεκαημέρου της ενδιάμεσης εκπτωτικής περιόδου, η οποία φέτος ήταν περιορισμένη σε χρονική διάρκεια, προτίθεται να συστήσει στους συναδέλφους ένα νέο δεκαήμερο προσφορών από 14 ως 24 Μαΐου 2016, ως επιβράβευση για τους καταναλωτές που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους.