Το Επιμελητήριο Τρικάλων στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης του για την ενεργή υποστήριξη των επιχειρήσεων – μελών του, έχει υλοποιήσει με επιτυχία πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων πιστεύοντας ότι η συνεχής και συστηματική βελτίωση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των επιχειρηματιών και των στελεχών κάθε επιχείρησης είναι βασικό συστατικό επιτυχίας και οικονομικής βελτίωσης της.
Σήμερα, συνεχίζοντας πάντα με την ίδια πεποίθηση για τα πολλαπλά οφέλη που προκύπτουν από τη διαδικασία της δια βίου μάθησης του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων, ανακοινώνει στα μέλη του την έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Επιχειρηματικής Εκπαίδευσης του Επιμελητηρίου Τρικάλων με νέους κύκλους εκπαιδευτικών σεμιναρίων για τους κλάδους α. Λιανικού Εμπορίου (B2C), β. Βιομηχανίας και Χονδρικού Εμπορίου (B2B) και γ. Φιλοξενίας και Εστίασης (τουριστικά καταλύματα και επιχειρήσεις εστίασης).
Βασικοί στόχοι του Κέντρου Επιχειρηματικής Εκπαίδευσης του Επιμελητηρίου Τρικάλων είναι:
- Να βελτιωθούν περαιτέρω οι γνώσεις και οι δεξιότητες των επιχειρηματιών μελών του Επιμελητηρίου Τρικάλων.
- Να αναβαθμιστεί περαιτέρω η προσφερόμενη παροχή υπηρεσιών και η εξυπηρέτηση των πελατών των Τρικαλινών επιχειρήσεων.
- Να ενισχυθεί περαιτέρω η εμπειρία των πελατών από τις Τρικαλινές επιχειρήσεις, δημιουργώντας συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με αντίστοιχες επιχειρήσεις άλλων νομών.
- Να ενισχυθούν περαιτέρω και σταδιακά οι πωλήσεις και τα κέρδη των Τρικαλινών επιχειρήσεων.
Τα εκπαιδευτικά σεμινάρια ξεκινούν τον προσεχή Νοέμβρη με την υποστήριξη της Optimal HR Group.
Οι επιχειρηματίες του κάθε κλάδου θα συμμετάσχουν σε 15 Εκπαιδευτικές συναντήσεις των 4 ωρών (7 εξειδικευμένες θεματικές ενότητες ανά κλάδο και 8 κοινές θεματικές ενότητες για όλους τους κλάδους).
Ακολουθεί συνοπτική αναφορά των θεματικών ενοτήτων.
Εκπαιδευτικές Ενότητες (εξειδικευμένες ανά επιχειρηματικό κλάδο):
- Η επικοινωνία το βασικό εργαλείο στις πωλήσεις (Αποτελεσματική Επικοινωνία)
- Πουλάω Περισσότερο, Εξυπηρετώ τον πελάτη μου (Τα βήματα της Πώλησης)
- Story Telling Εργαλείο Πώλησης (Πουλάμε μέσω διήγησης Ιστοριών)
- Η Λεπτομέρεια στην Εξυπηρέτηση
- Marketing for non Marketers
- Διαχείρισή χρόνου (Time Management)
- Βασικές Αρχές Διαπραγμάτευσης
Κοινές εκπαιδευτικές ενότητες και για τους τρεις επιχειρηματικούς κλάδους:
- Διοίκηση Ομάδας
- Οικονομική Διαχείριση - Οικονομικά για μη οικονομικούς
- Ψηφιακή Επικοινωνία & Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Βιωσιμότητα
Έχει προγραμματιστεί οι εκπαιδευτικές συναντήσεις να διεξάγονται ανά δεκαπέντε μέρες με έναρξη από αρχές Νοεμβρίου 2019 μέχρι και τα μέσα Ιουνίου 2020. Ειδικότερα για τον κάθε κλάδο, οι ημέρες διεξαγωγής θα είναι οι κάτωθι:
- Λιανεμπόριο (B2C) κάθε Σάββατο 15:00 -19:00
- Βιομηχανία και Χονδρικό Εμπόριο (B2B) κάθε Κυριακή 10:30 – 14:30
- Φιλοξενία & Εστίαση κάθε Δευτέρα 15:00 – 19:00.
Δηλώσεις Συμμετοχής:
Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για Δήλωση Συμμετοχής έως 10 Οκτωβρίου 2019, οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες μπορούν να απευθύνονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στο Επιμελητήριο Τρικάλων. Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας σύμφωνα με την ημερομηνία Δήλωσης Συμμετοχής.
Υπεύθυνη: Σδρένια Σοφία, τηλ.: 24310 27493 (εσωτ. 106), e-mail: sdrenia@trikala-chamber.gr