Η προώθηση ιστοσελίδων αποτελεί μια δυναμική διαδικασία με τεχνικές παραδοσιακές, οι οποίες όμως… ανανεώνονται διαρκώς. Οι σύγχρονες τάσεις, η συμπεριφορά ενός ολοένα και πιο εξελισσόμενου κοινού, οι διαφορετικές ανάγκες των υποψήφιων πελατών θέτουν διαρκώς την ανάγκη προσαρμογής στα νέα δεδομένα σε προτεραιότητα. Παρακάτω αναλύουμε τις 5 κορυφαίες στρατηγικές που εγγυημένα φέρνουν αποτέλεσμα, όταν εφαρμοστούν με σωστό πλάνο, τεχνογνωσία και… υπομονή.
1. Αρθρογραφία στο blog της ιστοσελίδας
Η ύπαρξη blog και εταιρικού ενημερωτικού δελτίου μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη για τη σύνδεση με τρέχοντες και πιθανούς πελάτες. Η αξιοποίηση του blog μέσα από το copywriting πετυχαίνεi έναν υψηλό βαθμό engagement με το κοινό σας, με απώτερο στόχο είναι να προσελκύσει τους επισκέπτες να αγοράσουν (ή τουλάχιστον να δοκιμάσουν) τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
2. Email marketing
Το μάρκετινγκ μέσω αποστολή newsletter email είναι εξαιρετικά ισχυρό, διότι είναι ένα άμεσο κανάλι επικοινωνίας μεταξύ της επιχείρησής σας και των σημερινών και δυνητικών πελατών. Με σωστό πρόγραμμα μπορείτε να επωφεληθείτε από τα ήδη καταχωρημένα email των πελατών σας ή να συλλεξετε email από νέους επισκέπτες και στη συνέχεια να οργανώσετε ένα τακτικό πλάνο ενημέρωσής τους για νέα προϊόντα, προσφορές ή ειδήσεις που αφορούν το brand σας.
3. Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO)
Εάν θέλετε οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης στον ιστότοπό σας, πρέπει να βελτιστοποιήσετε την αναζήτηση. Το SEO μπορεί να φαίνεται περίπλοκο και μπερδεμένο, αλλά τα βασικά μέρη του είναι αρκετά απλά και εύστοχα.
Λέξη-κλειδί / τοπική έρευνα
Πρέπει να γνωρίζετε τι αναζητούν οι χρήστες για να μπορέσετε να βελτιστοποιήσετε αυτήν την αναζήτηση. Η λέξη-κλειδί και η τοπική έρευνα σας βοηθούν να βρείτε αυτά τα ερωτήματα αναζήτησης και τα θέματα.
· On-page SEO
Όταν γράφετε περιεχόμενο για τον ιστότοπό σας, θέλετε αυτό το περιεχόμενο να έχει τις καλύτερες πιθανότητες κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης όσο το δυνατόν περισσότερο.
· Off-page SEO
Το SEO εκτός σελίδας βοηθά στη βελτίωση της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης μέσω τακτικών που δεν εφαρμόζονται στον ιστότοπό σας. Συνήθως αυτό αφορά τη δημιουργία συνδέσμων (referrals ή backlinks).
4. Social Media
Σήμερα, το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι μια πολύ γνωστή στρατηγική online πωλήσεων. Τα Social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος επικοινωνίας με το τρέχον κοινό σας, αλλά η προβολή και η επικοινωνία σε αυτά χρειάζεται διαρκή παρουσία και αυθμορμητισμό.
5. Google ads / Facebook Ads
Το Google Adwords είναι μια μορφή πληρωμένης διαφήμισης, γνωστή και ως pay-per-click (PPC), όπου πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας που εμφανίζεται είτε στην Αναζήτηση Google είτε στο Δίκτυο εμφάνισης. Το AdWords μπορεί να είναι εξαιρετικά ισχυρό στην οδήγηση στοχευμένης επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας ή στις σελίδες προορισμού.
Την ίδια στιγμή, η διαφήμιση στο Facebook είναι γνωστό ότι είναι μια αποτελεσματική και φθηνή μορφή ψηφιακής διαφήμισης. Όταν πρόκειται για στρατηγικές internet tmarketing, οι διαφημίσεις στο Facebook συνήθως θα είναι μια από τις πρώτες στρατηγικές που αναφέρονται λόγω του πόσο καλά αποδίδουν αυτήν τη στιγμή (όταν γίνεται σωστά).
Συμπέρασμα
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ διαμορφώνεται συνεχώς και εξελίσσεται. Κανείς δεν ξέρει με 100% βεβαιότητα ποιες στρατηγικές θα λειτουργούν δέκα χρόνια από τώρα. Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να εξασφαλίσετε στον εαυτό σας διαρκή εκπαίδευση και να έχετε δίπλα σας τους κατάλληλους συνεργάτες.
Η ομάδα της WebOne στη Θεσσαλονίκη είναι έτοιμη να αναλάβει τη σχεδίαση, δημιουργία και υλοποίηση της σωστής στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις στο e-shop σας. Μέσα από μια μαχρόχρονη πείρα στην προώθηση ιστοσελίδων, οι ecommerce experts της WebOne προσφέρουν τεχνογνωσία, αξιόπιστες λύσεις και ασφαλή αποτελέσματα σε κάθε e-shop.
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: Αγίας Σοφίας 41, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Τηλέφωνο: 2310-254007
Email: info@webone.gr