Στα μέρη μας βρίσκεται αυτές τις ημέρες κλιμάκιο της ΕΡΓΟΣΕ για επιθεώρηση, κυρίως, των έργων της ηλεκτροκίνησης  Λάρισας-Βόλου (46 εκατ. ευρώ) και Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα (52 εκατ. ευρώ). Η εταιρεία ετοιμάζεται να δημοπρατήσει τα δύο έργα εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών γραμμών της Θεσσαλίας με απώτερο στόχο να παραδοθούν σε λειτουργία έως το 2019.
Για το κομμάτι Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα (που χρηματοδοτείται από το ΠΕΠ Θεσσαλίας), τα νεότερα που προκύπτουν είναι ότι μέσα στον Μάρτιο ολοκληρώνεται η εκκρεμότητα της έγκρισης της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων (ΜΠΕ). Στόχος της ΕΡΓΟΣΕ είναι οι διαγωνισμοί να έχουν προκηρυχθεί μέχρι το καλοκαίρι,  έτσι ώστε οι εργολαβίες να ξεκινήσουν ως το 2017.
Όσο για το τμήμα Λάρισα –Βόλος έχει προηγηθεί μία μικρότερη εργολαβία του ΟΣΕ για την ανακαίνιση της γραμμής. Η ΕΡΓΟΣΕ θα προχωρήσει σε αλλαγή χάραξης της γραμμής, η οποία αντί της Νέας Ιωνίας, θα περνάει από τη ΒΙΠΕ και θα καταλήγει στο λιμάνι του Βόλου.
To πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση, έστω και με καθυστέρηση, θα σημάνει φθηνότερες, ασφαλέστερες αλλά και περισσότερο φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις με το σιδηρόδρομο…
Τ.Π.