Στα €105 εκατ., από €95 εκατ. το 2021, εκτιμάται ότι θα ανέλθει ο φετινός τζίρος της θεσσαλικής Intercomm, σύμφωνα με δημοσίευμα του συνδρομητικού FnB Daily που επικαλείται πηγές της εταιρείας.

Η επιχείρηση της Λάρισας προγραμματίζει επενδύσεις της τάξης των €10 εκατ., τα €7 εκατ. εκ των οποίων αφορούν στον εκσυγχρονισμό του πρώην ελαιουργείου της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Λάρισας, που είχε εξαγοράσει προ διετίας, ενώ τα άλλα €3 εκατ. αφορούν αύξηση των γραμμών παραγωγής στο εργοστάσιο φρούτων στη Λάρισα.

Τα κεντρικά γραφεία, οι αποθήκες και οι εγκαταστάσεις παραγωγής καλύπτουν έκταση περίπου 160.000 τ.μ., ενώ η εταιρεία που διακρίνεται για τις μεγάλες εξαγωγικές της επιδόσεις που ανέρχονται στο 99% της παραγωγής της, διατηρεί: • βιομηχανικές μονάδες για την επεξεργασία ελιάς και φρούτων για κομπόστα, στο Ομορφοχώρι της Λάρισας • μονάδα με αντικείμενο την επεξεργασία και τυποποίηση ελιάς, Κομπότι Άρτας • καθώς και το πρώην βιομηχανοστάσιο της ΕΑΣ Λάρισας.

Τα βασικά εξαγώγιμα προϊόντα είναι οι ελιές, ενώ το 25%-30% του συνολικού τζίρου πραγματοποιείται από το τμήμα φρούτων, κυρίως με κύβους και κομπόστες ροδάκινου & βερίκοκου, καθώς επίσης και με μαρμελάδες διάφορων φρούτων.

Η θεσσαλική εταιρεία εξάγει περίπου σε 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με τις σημαντικότερες εξ αυτών να είναι: • χώρες της Δυτικής Ευρώπης • ΗΠΑ • Καναδάς • Μέση Ανατολή (με προϊόντα φρούτων) • Ιράν (με κύβους φρούτων) • Ρωσία • Αυστραλία. Συνεργάζεται επίσης με ορισμένες από τις μεγαλύτερες αλυσίδες retail του κόσμου, όπως: • Carrefour • Aldi • Lidl • Tesco Στην Ανατολική Ευρώπη και στα Βαλκάνια έχει παρουσία με το δικό της brand name DELPHI.

Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr