Το θέμα της κατασκευής αεροδρομίου σε έκταση του Δήμου Φαρκαδόνας θα συζητήσουν την Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου, στις 10.30 το πρωί, στο δημαρχείο της περιοχής τα μέλη της επιτροπής που έχει συσταθεί για το συγκεκριμένο λόγο. Θέμα της συζήτησης είναι «ενημέρωση, προδιαγραφές, ανάδοχος, οικονομικά μεγέθη  για την Κατασκευή του  αεροδρομίου   « METEORA  AIR PORT»» και θα μετέχουν σε αυτή ο δήμαρχος Φαρκαδόνας Αθ. Μεριβάκης, ο πρόεδρος των Ξενοδόχων νομού Τρικάλων Σωτ. Φαμίσης, ο πιλότος Ιωάννης Κωνσταντινάκος, ο οικονομικός σύμβουλος Θεοδ. Αυγερινός και υπεύθυνος τύπου και δημοσίων σχέσεων Κ. Φαμίσης.
Για το συγκεκριμένο θέμα η συντονιστική επιτροπή έστειλε επιστολή προς το Μέγαρο Μαξίμου, τα αρμόδια υπουργεία Οικονομικών, τον ΕΟΤ και τα πολιτικά κάματα  αναφέροντας τα εξής:
«Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ
(1).Η  πόλη  της  Καλαμπάκας,  με τους βράχους των Μετεώρων αποτελεί μοναδικό αξιοθέατο  στην Ευρώπη,  ώστε  καθίσταται  σημαντικός τουριστικός στόχος  όχι μόνο για τους Ευρωπαίους , αλλά   και για  τουρίστες   άλλων ηπείρων.
(2) Στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου  Καλαμπάκας και στον Νομό Τρικάλων γενικότερα,  της Περιφέρεια  Θεσσαλίας, λειτουργούν   πλέον των 75  ξενοδοχείων και μεγάλος αριθμός ενοικιαζομένων δωματίων, (άνω των 150 ) .        Οι   απασχολούμενοι  στον τουριστικό τομέα  του  νομού  μας άμεσα     ( ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα  δωμάτια, εστιατόρια , ταβέρνες, Camping, τουριστικά γραφεία, λεωφορεία, ταξί,  αυτοκίνητα, ποδήλατα, μηχανάκια) και έμμεσα  (κέντρα ψυχαγωγίας, καφετέριες, καταστήματα τροφίμων, ζαχαροπλαστεία, παραγωγοί  αγροτικών προϊόντων, κ.λ.π.)  ανέρχονται σε αρκετές χιλιάδες.
   Αυτό προκύπτει, βάσει του αριθμού  των τουριστών, (άνω των 2.500.000 ετησίως) που επισκέπτονται κύρια  τους βράχους  των Μετεώρων απ’ όλες  τις ηπείρους, αλλά   και τις  ιδιαίτερες  ομορφιές   εν γένει του Νομού μας.  Ως  εκ τούτου ο  ετήσιος οικονομικός   τζίρος  είναι απροσδιόριστος. Και  όλ’ αυτά  ελλείψει   αεροδρομίου.
Θεωρούμε  λοιπόν  ότι  ο παραπάνω  αριθμός των αφίξεων  είναι μικρός,  ενώ η επιθυμία  των ξένων τουριστών  μεγάλη.
(3) Σήμερα  η επίσκεψη των ξένων,  στην πόλη μας   και τα αξιοθέατά  μας,  είναι  επίπονη   και ακριβή  ταλαιπωρία,  γιατί,  λόγω  της  έλλειψης   του κατάλληλου αεροδρομίου  στην  περιοχή μας,  οι ξένοι  οφείλουν  να    έρθουν αεροπορικώς   πρώτα στην  Αθήνα  ή  Θεσσαλονίκη  και από εκεί   να κινηθούν  με  πούλμαν στην πόλη μας, που είναι πολλά χιλιόμετρα μακριά.  Γίνεται κατανοητό  ότι ένα τέτοιο ταξίδι ( αεροπλάνο – πούλμαν – πούλμαν – αεροπλάνο)  είναι μια περιπέτεια  και ταλαιπωρία συγχρόνως.  Έτσι,  όπως  δηλώνουν  και πολλοί    πράκτορες τουριστικών γραφείων του εξωτερικού, μπαίνουν σ’ αυτήν  τη διαδικασία μόνο  άτομα με  τυχοδιωκτικές   τάσεις,  γιατί  το ταξίδι απαιτεί  θάρρος  και καλή σωματική  κατάσταση.
(4) Αν  στη  Θεσσαλία  υπήρχε  ένα σύγχρονο αεροδρόμιο, στο οποίο  θα μπορούσαν  να προσγειώνονται συνήθη  τουριστικά αεροπλάνα,  που θα επέτρεπαν  την απευθείας   διακίνηση  από την  πόλη αναχώρησης  στον τόπο   επίσκεψης, τότε  θα συνέβαιναν τα εξής :
•        Γρήγορη και φθηνή   μετακίνηση,
•        Αποφυγή ταλαιπωριών   και μείωση κόστους,
•        Κάθετη   αύξηση   των αφίξεων  των τουριστών καλοκαίρι  και χειμώνα.
(5) Η  πεδιάδα της Θεσσαλίας  είναι αρκετά μεγάλη,  ώστε η εξεύρεση του κατάλληλου χώρου  προς δημιουργία  αεροδρομίου δεν  αποτελεί πρόβλημα. Ο αξιότιμος  Δήμαρχος του  Δήμου  Φαρκαδώνος ,  κ.  Αθανάσιος Μεριβάκης  ,   θεωρεί  ότι ο Δήμος του  διαθέτει  τον κατάλληλο χώρο ως  προς  την έκταση  και τις λοιπές συνθήκες,  για την κατασκευή του σχετικού αεροδρομίου.
Ο προσφερόμενος  χώρος    είναι  πολλών  στρεμμάτων  και η ομαλότητα  της  θεσσαλικής πεδιάδας    δεδομένη.
(6) Θεωρούμε  δε  ότι η κατασκευή  του εν λόγω  αεροδρομίου  θα  πρέπει  να τύχει της δέουσας  προσοχής  από τη μεριά της πολιτείας,  λόγω του ότι ο τουρισμός  στη χώρα μας   έχει καταστεί  μάλλον  πρώτος  οικονομικός  παράγοντας.
Αλλά στα πλαίσια   των ιδιωτικοποιήσεων   θα  ηδύνατο   το  project  να τύχει της  κατάλληλης  εκμετάλλευσης   από ιδιώτες   επενδυτές,  καθόσον  ένα τέτοιο αεροδρόμιο στην καρδιά της ηπειρωτικής  Ελλάδας  θα    μπορούσε να χρησιμοποιηθεί  και για εσωτερικές  πτήσεις, δεδομένου  ότι η Αθήνα, η Πάτρα, η  Καλαμάτα, η Κρήτη  και τα λοιπά νησιά  βρίσκονται  αρκετά μακριά  και θα ήταν  δυνατό    να   εξυπηρετηθούν δεόντως και οι 4 Νομοί της Θεσσαλίας, ( Τρίκαλα,  Λάρισα, Βόλος, Καρδίτσα ).
Ως  ιδιώτες   επενδυτές θεωρούμε :
•        Την γερμανική εταιρία,  που ενοικίασε τα 14 αεροδρόμια της χώρας,
•        Την Aegean  Air Ways
•        Κάθε  άλλον  δυνατόν  επενδυτή.
(7)  Επειδή   τα δεδομένα του εγχειρήματος   είναι :
•        Η ύπαρξη μεγάλου ρεύματος ξένων τουριστών,
•        Η  αναγκαιότητα  ύπαρξης  κατάλληλου αεροδρομίου  εντός της Θεσσαλίας,
•        Η  ύψιστη σημασία του τουρισμού,  για την ανόρθωση της ελληνικής  Οικονομίας ,θεωρούμε   την εξεύρεση ουσιαστικής  λύσης,  ως απαραίτητη
(8)  Επειδή  η κατασκευή  ενός  νέου  αεροδρομίου απαιτεί, ως είναι φυσικό,  μακρύ χρόνο,  αιτούμεθα  μέχρι να ολοκληρωθεί  το  έργο    όπως ,
•         Διατεθεί  υπό ευνοϊκούς  όρους η σταθερή  και συνεχής χρήση  του στρατιωτικού αεροδρομίου  της  πολεμικής  αεροπορίας  Αγχιάλου Μαγνησίας,  ώστε  να μπορούμε  να διαφημίσουμε άμεσα  στο εξωτερικό  την ύπαρξη  αεροδρομίου  για απευθείας  πτήσεις».