H αστική μη κερδοσκοπική εταιρία (α.μ.κ.ε) CulturePolis σε συνεργασία με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, διεξήγαγε για πρώτη φορά στην Ελλάδα πανελλαδική διαδικτυακή έρευνα για την «Πολιτιστική Στρατηγική των Ελληνικών Πόλεων» μέσω ερωτηματολογίων.

Η έρευνα αυτή αφορούσε στα πολιτιστικά χαρακτηριστικά και προοπτικές κάθε Δήμου, τις ανάγκες του για πολιτιστική ανάπτυξη καθώς και την αυτο-αξιολόγηση της πολιτιστικής στρατηγικής του χρησιμοποιώντας το πρότυπο Agenda for Culture 21 του Ο.Η.Ε. Ειδικά για την αυτο-αξιολόγηση η έρευνα επαναλήφθηκε και το 2017 για σύγκριση αποτελεσμάτων - βλ. Σύνοψη των ευρημάτων της έρευνας 2016-7:

http://bit.ly/2Qjt1WQ

Από την έρευνα προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα και μεταξύ άλλων και μια έλλειψη από τους Δήμους της χρήσης ερευνών για την σφυγμομέτρηση της γνώμης των πολιτών αλλά και για την επίλυση προβλημάτων στους Δήμους τους.

Ο λόγος στους Πολίτες

Στα πλαίσια του εκδημοκρατισμού του πολιτισμού, της συμμετοχικότητας των πολιτών μέσω των νέων τεχνολογιών καθώς και της συνέχειας του ερευνητικού έργου της CulturePolis, υπό την  αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και τη στήριξη του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης, η CulturePolis ανακοινώνει την νέα πανελλήνια διαδικτυακή έρευνα “Οι Πολίτες για τον Πολιτισμό_CitizenTalks” δίνοντας το λόγο στους πολίτες, που αποτελούν την καρδιά των ελληνικώνπόλεων.

Μέσω αυτής, η ομάδα της CulturePolis θα σκιαγραφήσει το πώς βλέπουν οι πολίτες τους Δήμους, στους οποίους κατοικούν και θα ανιχνεύσει τις πολιτιστικές τους ανάγκες. Ο θεματικός πυλώνας επικεντρώνεται στην πολιτιστική δραστηριότητα των Δήμων τους, πώς την κρίνουν οι πολίτες, ποιες πρωτοβουλίες θεωρούν οι πολίτες κατάλληλες για την περιοχή τους αλλά και ποιες ανάγκες έχουν οι ίδιοι στο χώρο του πολιτισμού και πώς εν γένει αντιλαμβάνονται τις πολιτιστικές δραστηριότητες και τον πολιτισμό στη ζωή τους.

Η συγκριτική ανάλυση των δεδομένων με την παλαιότερη έρευνα της CulturePolis θα επιτρέψει την καλύτερη κατανόηση του ποιές είναι οι ανάγκες των πολιτών και εάν αυτές γίνονται αντιληπτές από τους Δήμους στους οποίους κατοικούν καθώς και το πώς αντιλαμβάνονται και προσλαμβάνουν οι πολίτες τις δραστηριότητες τωνΔήμων.

Ο πολιτισμός οφείλει να είναι πολυφωνικός και για όλους !

Πάρε κι εσύ μέρος στη νέα αυτή έρευνα για τον πολιτισμό - η γνώμη σου μετράει!

Θα σου πάρει μόνο λίγα λεπτά

Συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιό μας εδώ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κωνσταντίνα Καραμέρη, Υπεύθυνη Έργων CulturePolis, email: citizentalks2018@culturepolis.org  τηλ. επικοινωνίας: 6955365043

Λίγα λόγια για εμάς

CULTUREPOLIS

H CulturePolis είναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρία (α.μ.κ.ε) με έδρα την Κέρκυρα, Ελλάδα (ίδρυση το 2006), που κατατάσσεται στις ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικές οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών (Civil Society Organisations – CSOs) και δραστηριοποιείται κυρίως στην Ευρώπη και Μεσογειακή Λεκάνη. Βασικός της σκοπός είναι η συμβολή – μέσα από την έρευνα, την ανάλυση, τη συζήτηση και το διάλογο καθώς και στοχευμένες δράσεις στην ενημέρωση / ευαισθητοποίηση φορέων και κοινού σε θέματα που άπτονται :

του πολιτισμού και των τεχνών υπό την ευρύτερη δυνατήέννοια

του διαπολιτισμικού διαλόγου και την ανάδειξη των διαφόρων πολιτιστικών ταυτοτήτων σε κάθετόπο

της βιωσιμότητας σε όλες της τιςεκφάνσεις

της προώθησης καινοτομικών προσεγγίσεων και νέων τεχνολογιών στην κοινωνία και οικονομία

της δημιουργικής οικονομίας καιεπιχειρηματικότητας www.culturepolis.org

ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ

Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης ιδρύθηκε με σκοπό τη μελέτη, υποστήριξη και διάδοση των τεχνών του θεάτρου και του κινηματογράφου κάθε εποχής, καθώς και την καταγραφή και η διαφύλαξη των δημιουργημάτων των τεχνώναυτών.

Η ενίσχυση του ευρωπαϊκού κινηματογράφου με πρωτοβουλίες και προτάσεις, καθώς και η προώθηση και ενίσχυση της ευρωπαϊκής κουλτούρας και της πολιτισμικής ένωσης των λαών της Ευρώπης.

Η επίτευξη του παραπάνω σκοπού πραγματώνεται με:

Την λειτουργία Πολιτιστικού Κέντρου που περιλαμβάνει Θέατρο, Κινηματογράφο, χώρο εκθέσεωνκα.

Τις συνεργασίες με άλλους πολιτιστικούς φορείς και ιδρύματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό για την παραγωγή και προβολή θεαμάτων, εκθέσεωνκοκ

Τη διοργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, workshops, σεμινάριακα

Την εισαγωγή νέων θεσμών στο Θέατρο και τον Κινηματογράφο με έμφαση στους νέους καλλιτέχνες -δημιουργούς

Την θέσπιση προγράμματος υποτροφιών σε νέους καλλιτέχνες - δημιουργούς https://www.mcf.gr/index.php/el/

ΕΛCULTURE

Το ελculture είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα σύγχρονου πολιτισμού.

Το βασικό του τμήμα αποτελείται από το elculture.gr, μια ιστοσελίδα καθημερινής ενημέρωσης και πληροφόρησης σχετικά με τον πολιτισμό. Το ελculture δημιουργήθηκε το Μάρτιο του 2007 και στελεχώνεται από μια ομάδα έμπειρων πολιτιστικών συντακτών, καθώς και από εξωτερικούς συνεργάτες από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το ελculture διαχειρίζεται την πολιτισμική πληροφορία χρησιμοποιώντας εκδηλώσεις και δρώμενα ως βασικό πυρήνα του. Παρουσιάζει τις εκδηλώσεις αυτές με τη μορφή προτάσεων στο κοινό και τις οργανώνει με τη μορφή ατζέντας.

Επιπλέον, το ελculture φιλοδοξεί να κρατήσει το κοινό ενήμερο σχετικά με σημαντικές ειδήσεις και εξελίξεις στον τομέα του πολιτισμού και των τεχνών με όλη τη σχετική αρθρογραφία: συνεντεύξεις, κριτικές, απόψεις, αφιερώματα, ανακοινώσεις ειδικού ενδιαφέροντος.

Το ελculture απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό: σε όσους αγαπούν τις τέχνες και τον πολιτισμό, χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες, παρακολουθούν τις εξελίξεις και συμμετέχουν στην καλλιτεχνική και πολιτιστική ζωή, καθώς επίσης και σε όλους όσοι συνθέτουν την πολιτιστική αλυσίδα, καλλιτέχνες, ανθρώπους των τεχνών, πολιτιστικούς φορείς, διοργανωτές εκδηλώσεων, δημοσιογράφους και οργανισμούςενημέρωσης.

http://www.elculture.gr