Η Τράπεζα Πειραιώς ανταποκρινόμενη στη νέα πραγματικότητα που έφεραν τα περιοριστικά μέτρα εξαιτίας του Covid-19, επιτάχυνε τη διάθεση νέων προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από τα ψηφιακά κανάλια winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, μειώνοντας την ανάγκη παρουσίας του πελάτη στο κατάστημα.
Παράλληλα, ενεργοποιήθηκαν καινοτόμα εργαλεία όπως ο ψηφιακός βοηθός τεχνητής νοημοσύνης (AI agent bot) που έχει ενσωματωθεί στη winbank web banking. Συγκεκριμένα, ο χρήστης μπορεί να ρωτήσει στα Ελληνικά οτιδήποτε αφορά την υπηρεσία ή ακόμα και την Τράπεζα (π.χ. ωράριο καταστημάτων) και να πάρει επιτόπου την απάντηση, ενώ οι γνώσεις του ψηφιακού βοηθού επικαιροποιούνται συνεχώς με νέες απαντήσεις.
Μέσω των winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, οι πελάτες της Τράπεζας ωφελήθηκαν από ένα σύνολο λειτουργικοτήτων και υπηρεσιών που ήταν άμεσα διαθέσιμες σε αυτούς ψηφιακά και μπορούσαν να τις ολοκληρώσουν χωρίς την επίσκεψη τους σε κατάστημα της τράπεζας, όπως:
1. Υπηρεσίες που αφορούν στα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού
Οι πελάτες της Τράπεζα Πειραιώς που επλήγησαν από τον κορωνοϊό μπορούσαν, μέσω της υπηρεσίας winbank web banking, να κάνουν αίτηση για την αναστολή πληρωμών στεγαστικών και καταναλωτικών δανείων, επιταγών, καθώς και δανείων που αφορούσαν πελάτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Με την ίδια ευκολία, μπορούσαν να κάνουν αίτηση και όσοι πελάτες επιθυμούσαν να ενταχθούν στο πρόγραμμα «Γέφυρα» για επιδότηση δόσεων δανείου με προσημείωση ή υποθήκη την πρώτη κατοικία.
2. Απόκτηση προϊόντων/ υπηρεσιών μέσα από ψηφιακά κανάλια (digital sales)
Μέσα από την υπηρεσία winbank web banking οι πελάτες μπορούσαν να αποκτήσουν ή να αιτηθούν:
Πιστωτική κάρτα
Καταναλωτικό δάνειο
Λογαριασμό καταθέσεων
Προθεσμιακή κατάθεση
Ενεργοποίηση υπηρεσίας αποταμίευσης «Pay & Save»
Μεταφορά χρημάτων ανάμεσα σε λογαριασμό σε Ευρώ και σε λογαριασμό κύριων Ξένων Νομισμάτων
Ασφαλιστικά προϊόντα. Διαχείριση προϊόντων/ υπηρεσιών
3. Διαχείριση προϊόντων / υπηρεσιών
Επιπλέον οι χρήστες των ψηφιακών καναλιών winbank web banking η/ και winbank mobile εφαρμογή απολαμβάνουν πλήθος υπηρεσιών που σχετίζονται με τον καλύτερο προγραμματισμό της οικονομικής τους δραστηριότητας και τη διαχείριση της σχέσης τους με τη Τράπεζα ή των προϊόντων που ήδη διαθέτουν.
Συγκεκριμένα, μπορούν να:
επικαιροποιήσουν τα προσωπικά τους στοιχεία, λαμβάνοντας σχετική ενημέρωση μόλις ολοκληρωθεί με επιτυχία η διαδικασία
παρακολουθήσουν τα έξοδα τους – Στη winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή ενσωματώθηκαν εργαλεία οικονομικού προγραμματισμού, έτσι ώστε ο χρήστης να γνωρίζει για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιεί σε ποια κατηγορία ανήκει, εάν είναι εντός ή εκτός του μηνιαίου προϋπολογισμού που έχει ορίσει, καθώς και την πορεία αποταμίευσης για τον στόχο που έχει ορίσει.
χρησιμοποιήσουν την πύλη Gov.gr – Οι πελάτες που είναι εγγεγραμμένοι στη winbank έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν και να ταυτοποιηθούν στο gov.gr χρησιμοποιώντας τους ίδιους κωδικούς
έχουν συνολική πληροφόρηση για τους λογαριασμούς σε άλλες τράπεζες – Πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς που είναι εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία και είναι ταυτόχρονα πελάτες άλλων Ελληνικών Τραπεζών (Alpha Bank, Eurobank, Εθνική Τράπεζα) με κωδικούς web banking, μπορούν να διασυνδέσουν τα προϊόντα τους από την άλλη Τράπεζα, έτσι ώστε να έχουν τη συνολική εικόνα των οικονομικών τους στη winbank web banking
αλλάξουν τους λογαριασμούς που είναι συνδεδεμένοι με τη χρεωστική τους κάρτα
τροποποιήσουν τα όρια αναλήψεων & αγορών που αφορούν τη χρεωστική τους κάρτα
αλλάξουν το PIN της χρεωστικής τους κάρτας
ενεργοποιήσουν την υπηρεσία Block/ Unblock – Παρέχεται η δυνατότητα στο χρήστη να απενεργοποιήσει προσωρινά την κάρτα του και όποτε επιθυμεί να την ενεργοποιήσει
4. Υπηρεσίες αυτό-εξυπρέτησης (self-service)
Οι υπηρεσίες αυτό-εξυπηρέτησης ανασχεδιάστηκαν με σκοπό την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση του πελάτη:
Δωρεάν online εγγραφή στην winbank
Επαναφορά πρόσβασης κωδικών winbank
Υπενθύμιση username
Επανέκδοση password
Δήλωση κινητού extraPIN για λήψη κωδικού ασφαλείας
Στόχος της Τράπεζα Πειραιώς είναι ο διαρκής εμπλουτισμός των ψηφιακών καναλιών με νέες λειτουργικότητες, που θα καλύπτουν ολοένα και μεγαλύτερο φάσμα από τις ανάγκες των πελατών, με τους κατάλληλα εκπαιδευμένοι συνεργάτες στο δίκτυο καταστημάτων να εξυπηρετούν στις πιο σύνθετες ανάγκες τους.