Υπεγράφη από τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, με βάση την υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης, η ανάθεση της κατασκευής του νότιου τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας στην «Κεντρική Οδό», μεγαλύτερος μέτοχος της οποίας είναι ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Σύμφωνα με την απόφαση, η κοινοπραξία αναλαμβάνει την κατασκευή του τμήματος Ξυνιάδα – Λαμία, συνολικού ύψους 300 εκατ. ευρώ καθώς και την εκτέλεση συμπληρωματικών εργασιών ύψους 5,75 εκατ. ευρώ στο ίδιο τμήμα.
Σημειώνεται πως σήμερα κατασκευάζεται το κεντρικό τμήμα (Ξυνιάδα – Τρίκαλα) του Αξονα Κεντρικής Ελλάδας, ενώ είχε προσωρινά σταματήσει η κατασκευή του νοτίου τμήματος (Λαμία – Ξυνιάδα) καθώς και του βόρειου (Τρίκαλα – Εγνατία Οδός). Με την απόφαση Σπίρτζη ανοίγει ο δρόμος ώστε να ξεκινήσουν τα έργα και στο νότιο τμήμα.
Η σύμβαση για το έργο των 231 χλμ. συνολικά (όταν ολοκληρωθούν και τα δύο άλλα τμήματα δηλαδή Λαμία - Ξυνιάδα και σύνδεση με Εγνατία Οδό) αφορά στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδος (Ε65), από ημικόμβο με Π.Α.Θ.Ε. στο ύψος του Α/Κ Θερμοπυλών έως τον ανισόπεδο κόμβο με Εγνατία οδό (συνολικό μήκος 174 χλμ.), καθώς και στη διαχείριση και συντήρηση του τμήματος του Π.Α.Θ.Ε. από τη Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες (συνολικό μήκος 57 χλμ.).
Όταν τα έργα ολοκληρωθούν το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία θα διαρκεί 1 ώρα και 30 λεπτά, αντί των 2 ωρών και 30 λεπτά σήμερα. Στα σημαντικότερα τεχνικά χαρακτηριστικά του, συναντάμε:
• 15 Κόμβους
• 6 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών
• 3 Σταθμούς Πυροσβεστικής Και Τροχαίας
• 7 Σήραγγες διπλού κλάδου (Συνολικό Μήκος 18,3 χλμ)
• 146 Γέφυρες, Άνω και Κάτω Διαβάσεις
• 88 Διαβάσεις Πανίδας
Πηγή: euro2day.gr
Tο kosmoslarissa.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.