Σαν βγεῖς στον πηγαιμό για το ἀεροδρόμιο Μακεδονίας στή διαστάυρωση με τά φανάρια( λεωφόρος ἀεροδρομίου και ὁδός προς ἀεροδρόμιον ) συναντᾶς το παράδοξον τῆς ἀνωτέρω πινακίδος, στο στύλο ὑπάρχουν δύο πινακίδες ἡ μία ἔχει ἀπαγορευτικόν και ἡ ἄλλη ὑποχρεωτική πορεία .
Βεβαίως κάποιος ἀναρμόδιος πρέπει να κάμει κάποιαν ἀναδιάταξιν δια την σωτηρίαν τῶν μελλοθανάτων ὁδηγῶν και ἡ σωστή και μετασύγχρονος με καθυστέρησιν δεκαετιῶν λύσις τυγχάνει ἡ κατασκευή ἀνισοπέδου διαβάσεως καταργουμένων οὕτω τῶν φαναριῶν τα ὁποῖα ἀντιπροσωπεύουν μιάν ἄλλην ἐποχήν .Ἡ ἀναζήτηση τῶν ὑπευθύνων εἶναι μάταιος κόπος, τά φανάρια ἄλλωστε  πρέπει να ξηλωθοῦν και κάθε πόλη να φτιάξει το δικό της σύστημα ἡλεκτρονικῆς κυκλοφορίας ἀναθέτοντας την ἐργασίαν, ἀντί ἀδρᾶς ἀμοιβῆς, στους μαθητές Γυμνασίου,αὐτοί ξέρουν, οἱ γέροι ὑπνώττουν, ὀνειρευόμενοι την χρυσοτόκον ὀρνιθοκλοπήν .
Κατά την ἐπιστροφήν εὑρέθην πρό ἐκπλήξεως, το μετρό τῆς Θεσσαλονίκης ἔκανε στάση μέσα στο ἀεροδρόμιο και ἀπ’το ἀεροπλάνο μπῆκα κατευθεῖαν στο μετρό , τέτοια πρόοδος .
Κουτσιμπέλας Εὐάγγελος. Τρίκαλα 5.5.2016 μ.Χ.