Έτος – ορόσημο πρόκειται να αποτελέσει το 2024 για τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε65).

Εντός του πρώτου εξαμήνου του έτους, θα παραδοθεί το νότιο τμήμα, το Λαμία – Ξυνιάδα, αλλά και το Τρίκαλα – Καλαμπάκα του βόρειου τμήματος.

Με την ολοκλήρωσή του νότιου τμήματος (Λαμία – Ξυνιάδα), το οποίο θα συνδεθεί με το μεσαίο τμήμα, το Ξυνιάδα – Τρίκαλα (βρίσκεται σε λειτουργία από τον Δεκέμβριο του 2017) θα μειωθεί περαιτέρω η διάρκεια του ταξιδιού από την Αθήνα σε Τρίκαλα και Καρδίτσα.

Αντίστοιχα, εντός του πρώτου εξαμήνου του 2024 θα παραδοθεί το τμήμα Τρίκαλα -Καλαμπάκα, μήκους 25 χλμ., του βόρειου τμήματος του Ε-65 (Τρίκαλα – Εγνατία Οδός). Το βόρειο τμήμα του Ε-65 έχει συνολικό μήκος 70,5 χλμ.

Όπως ανάφερε χθες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας κάνοντας τον απολογισμό του έργου του Υπουργείου και των προτεραιοτήτων για το 2024 "τα τμήματα Τρίκαλα-Καλαμπάκα και Λαμία-Ξυνιάδα του αυτοκινητόδρομου Ε65 εξελίσσονται και αναμένεται να παραδοθούν, σταδιακά, μέσα στο 1ο εξάμηνο του 2024".

Για την αποκατάσταση των ζημιών από φυσικές καταστροφές στην Κεντρική Ελλάδα, ο υπουργός ανέφερε ότι αναλήφθηκαν, τις τελευταίες εβδομάδες, συγκεκριμένες πρωτοβουλίες.

- Υπογράφηκε Μνημόνιο Συνεργασίας με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών για την αποκατάσταση φθορών σε 33 σχολικές μονάδες στη Θεσσαλία και τη Στερεά Ελλάδα.

- Επανεκκίνησαν τα δρομολόγια στον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

«Από την ημερομηνία επανεκκίνησης μέχρι και προχθές, δηλαδή σε χρονικό διάστημα ενός μήνα, 59.900 επιβάτες μετακινήθηκαν στον συγκεκριμένο σιδηροδρομικό άξονα» ενώ «ωριμάζουν οι διαδικασίες για την δρομολόγηση των σχετικών ενεργειών πλήρους αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής, καθώς και τεχνικών έργων, οδικών αξόνων και γεφυρών σε περιοχές της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας».

trikalaenimerosi.gr