Με νέα σειρά εμπλουτίζει την κατηγορία της μαγιονέζας για το επαγγελματικό κανάλι η τρικαλινή ΒΙΟΣΑΛ, ενώ στο retail δίνει έμφαση στη μεσογειακή σειρά σαλατών με ελαιόλαδα που κυκλοφόρησε μέσα στην πανδημία. Όπως πληροφορούμαστε, πρόκειται για μια ιδιαίτερη σειρά, στην οποία ξεχωρίζουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του ελαιολάδου, οι κωδικοί της οποίας κυκλοφορούν σε χάρτινη συσκευασία, που τονίζει το οικολογικό προφίλ της εταιρείας.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΑΘΕΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ

Διατηρώντας δίκτυο πωλήσεων σε 20 χώρες του εξωτερικού, με κυριότερες τις Γερμανία, Ιταλία και Γαλλία, η Βιοσάλ έχει ως στρατηγική την ανάπτυξη σταθερών συνεργασιών σε Ελλάδα και εξωτερικό, με εταιρείες που εστιάζουν στην διάθεση ποιοτικών προϊόντων στην αγορά, σεβόμενη τον τελικό καταναλωτή.

ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΗ & ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑ

Στο πλαίσιο ενίσχυσης της παρουσίας της στις αγορές του εξωτερικού, η εταιρεία από τα Τρίκαλα μπήκε πρόσφατα σε Αμερική και Καναδά, ενώ για φέτος εστιάζει στην ανάπτυξη του υφιστάμενου πελατολογίου. Με τις εξαγωγές να απορροφούν το 50% του συνολικού ετήσιου τζίρου, η Βιοσάλ σχεδιάζει, μεταξύ άλλων, να δώσει έμφαση στην παρουσία της σε διεθνείς εκθέσεις, με σκοπό την ενδυνάμωση της υπάρχουσας πελατειακής βάσης. Συγκεκριμένα, εστιάζει στην ενίσχυση της παρουσίας της στην Σουηδία, αλλά και στην Αμερική.

ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

Η ΒΙΟΣΑΛ υλοποιεί αυτήν την περίοδο νέο επενδυτικό πρόγραμμα, που αφορά στην ανανέωση του μηχανολογικού εξοπλισμού, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους.

ΔΙΨΗΦΙΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ 2021

Αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία έκλεισε το 2021 με διψήφια αύξηση, ενώ πηγές με γνώση εκτιμούν ότι ο συγκεκριμένος ρυθμός ανάπτυξης θα διατηρηθεί και την τρέχουσα χρήση.

Οικονομικά στοιχεία

Κύκλος εργασιών (σε € χιλ.)

2020: 4.033

2019: 4.254

Μεταβολή: (5,19%)

Μικτό αποτέλεσμα

2020: 1.302

2019: 1.072

Μεταβολή: 21,47%

Αποτέλεσμα προ φόρων

2020: 970

2019: 627,5

Μεταβολή: 54,54%

Αποτέλεσμα μετά από φόρους

2020: 737

2019: 477

Μεταβολή: 54,54%

Στέλλα Αυγουστάκη FnB