Πολύ πληροφόρηση, ΄πολλά άρθρα, άρθρα επί των άρθρων, ηλεκτρονικές εγκυκλοπαίδειες και πολύ information για τον τρόπο να πετύχετε στα social media, πώς να τα αξιοποιήσετε και εμεταλευτείτε σωστά κτλ. Ας μην λοιπόν αναφερθούμε σε κάποιο δεκάλογο επιτυχημένων βημάτων, αντιθέτως θα αναφερθούμε σε όσα έχουμε διδαχθεί από επαγγελματίες του social media marketing. Οι Guru λοιπόν του social marketing μας καθοδηγούν με απλές στρατηγικές κινήσεις, που φέρνουν αποτελέσματα.
Βήμα πρώτο βήμα αφουγκράσου το τι συμβαίνει αναφορικά με το brand σου. Τι πάει καλά και τι δεν πάει, έγινε κάποιο λάθος και τι έγινε σωστά, ο κόσμος τι λέει γι’ αυτό. Επόμενο βήμα μίλα γι’ αυτό, απάντησε σε όσα λένε άλλοι για το brand σου. Ας το δούμε με παράδειγμα, υπάρχει ένας δυσαρεστημένος πελάτης, απάντησε, δώστου λύση, πρόσφερέ του κάτι για αντάλλαγμα. Ίσως το πιο σημαντικό που μας έχουν μάθει οι professional του digital marketing είναι ότι πρέπει να έχεις άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές. Το τονίζουμε άμεση. Ακόμα και αν κάτι πήγε στραβά, έχεις τη δυνατότητα να το διορθώσεις δημόσια με κάποιο post ή ακόμα και με ένα comment και να κερδίσεις έτσι περισσότερα bonus στα μάτια των καταναλωτών.
Επιπλέον, ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από ένα brand στα social media, πρέπει να ξέρει να διαβάζει και να χρησιμοποιεί σωστά όλα τα insights που λαμβάνει προκειμένου να διαφημιστεί σωστά. Δεν είναι αρκετό να διαβάζουμε μόνο ένα post. Οφείλουμε να στοχεύουμε σωστά στο κοινό που θα το δει. Να δημιουργούμε στον κόσμο την ανάγκη να σε δει, να έρθει σε επαφή με σένα στα social media και αυτό πετυχένεται μόνο με το να είσαι προσιτός στον κόσμο, απλός. Να λες την ιστορία σου, σαν να ήταν ο φίλος σου ο κολλητός σου. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείται η ανάγκη να έρθει σε άμεσο reaction μαζί σου και να πετύχεις το πολυπόθητο engagement.
Όμως όλα αυτά, καταλαβαίνεις θέλουν χρόνο, σταθερότητα, συνέπεια και άμεση ανταπόκριση. Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ένα brand χτίζεται με σταθερούς ρυθμούς. Αντίστοιχα με αυτό τον τρόπο χτίζεις και την ιστορία σου σαν brand στα social media. Μόνο με αυτό τον τρόπο το κοινό σου γίνεται πιστό. Και σίγουρα, όλα τα παραπάνω φαίνονται αυτονόητα, όμως ρίξε μία ματιά στις περισσότερες σελίδες του Facebook και θα δεις ότι πολλά brands εξακολουθούν να κάνουν βήματα και να ακολουθούν πρακτικές που δεν φέρουν αποτελέσματα.
Μέσα από τη στήλη αυτή καλούμαστε να σχολιάζουμε τα Social Media (http://www.socialem.eu). Προθεσή μας να ανακαλύψουμε μαζί και να σας προσφέρουμε μέσα από το www.trikalaenimerosi.gr τι προσφέρουν τα Social Media και το Digital marketing γενικά σε αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας. Κι αυτό νομίζω ότι μπορεί να γίνει σε όλους κατανοητό Κουραστήκαμε τα ίδια και τα ίδια η τηλεόραση δεν μας καλύπτει εδώ και χρόνια. Η θεματολογία του κάθε πρωινάδικου μας πνίγει και τα παράθυρα στα δελτία ειδήσεων είναι μόνο για οχλαγωγεία. Ενώ για να δεις κάτι στην τηλεόραση πρέπει να είναι κατεβασμένο ή streamαρισμένο. Το εμπνευστήκαμε ως μέσο γιατί είναι πλέον αποδεκτή η επικοινωνία σου μέσω Facebook. Γνωρίζουμε ότι οι ειδήσεις μέσω twitter φτάνουν πιο γρήγορα από κάθε άλλο μέσο. Η τηλεόρασή μας αντικαταστάθηκε με το YouTube. Μιλάμε στο εξωτερικό και όχι μόνο με Skype. Παραπονιόμαστε μέσα από τα blogs. Απαιτούμε ως άνθρωποι και ως καταναλωτές να τα έχουμε όλα στο πιάτο μας. Θεωρούμε λοιπόν ότι μέσα από αυτή τη στήλη μπορούμε να δείξουμε σε όλους εκεί έξω πώς να το διαχειριστούν όλο αυτή την Digital επικοινωνία, για να χτίσουν brandvalue, να επικοινωνήσουν τα προϊόντα τους, να έχουν αυτό το πολυπόθητο ROI.