Μέχρι το τέλος του 2015 αναμένεται να έχει δημοπρατηθεί το πολύ σημαντικό έργο της ηλεκτροδότησης και της σηματοδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας και Παλαιοφάρσαλου-Καλαμπάκας.
Η προοπτική αυτή έγινε γνωστή ύστερα από συνάντηση της διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ με τον Σύνδεσμο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας.
Η αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός, με την ηλεκτροδότηση του θεσσαλικού σιδηροδρομικού δικτύου, είναι ένα έργο που η κοστολόγησή του φθάνει τα 5 δισ. ευρώ. Τα τρένα μάλιστα θα αναπτύσσουν ταχύτητες ακόμα και 200 χιλιομέτρων την ώρα. Μια αναβάθμιση που θα συμβάλει στη μείωση του χρόνου διαδρομής, στη τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, ενώ συγχρόνως θα προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα, δεδομένου ότι το κόστος ηλεκτροκίνησης μειώνεται περίπου στο 1/5 της κίνησης με πετρέλαιο.
Μακάρι να προχωρήσει…
Τ.Π.