Σημαντικά σιδηροδρομικά έργα και για τη Θεσσαλία περιλαμβάνει το Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών2014-2025 καθώς τα επόμενα χρόνια τα σιδηροδρομικά έργα θα πάρουν τη σκυτάλη από τα μεγάλα οδικά έργα.
Είναι χαρακτηριστικό πως μέχρι σήμερα δεν έχει καν ολοκληρωθεί ο βασικός σιδηροδρομικός άξονας της χώρας από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη και το ΣΠΕΜ προβλέπει έργα που φτάνουν τον Σιδηρόδρομο σε ένωση από τη Θεσσαλία μέχρι τη Δυτική Μακεδονία.
Σύμφωνα με το Ypodomes.gr θα έχουμε τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα-Κοζάνη που είναι και το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο με κόστος 740εκ.ευρώ, την ολοκλήρωση του Προαστιακού της Αθήνας με επεκτάσεις σε Λαύριο και Ραφήνα αλλά και την ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης. Τα μεγάλα έργα έχου χωριστεί σε ευθύνη από ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ και φυσικά το κατασκευαστικό κομμάτι το αναλαμβάνει η ΕΡΓΟΣΕ.
Στα μεγάλα έργα που έρχονται είναι η αναβάθμιση και εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Στρυμόνας-Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο η ηλεκτροκίνηση στη Θεσσαλία (Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και Λάρισα-Βόλος), έργα στη Δυτική Πελοπόννησο. Η σύνδεση με τα σημαντικά λιμάνια και αεροδρόμια της χώρας επίσης έχει κριθεί ως κρίσιμος για το μέλλον. Φτάνει μα μείνουμε στις ράγες…